jump to navigation

La pomul laudat… martie 19, 2012

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Am citit de dimineata cum i s-a parut Oanei Bookfest-ul atat de anuntat si de laudat si nu pot decat sa ii sustin opinia. Inca de ieri imi tot compun in minte postarea, incercand sa indulgesc dezamagirea. Bookfest e o denumire mult prea pompoasa pentru cele cateva standuri adunate la Centrul Regional de Afaceri. Am fost duminica, pe la 11, nu pentru ca as fi urmarit ceva anume din program, asa s-a nimerit. Ma gandeam ca o sa fie aglomerat, ba chiar mi-am facut cateva griji ca in jeansi o sa fiu underdressed, ca na, merg la un eveniment… Cand am ajuns, am avut senzatia ca sunt la un targ oarecare dintr-un orasel anonim, ai carui locuitori erau inca gramada la slujba de duminica. Un pic am jubilat : mooore books for meee then 🙂

Am inceput turul editurilor cu Humanitas : carti multe, preturi mari, nu am sesizat reducerile. Am admirat totusi colectia Isabel Allende, din care am scris aici ce volume imi doresc. Am trecut peste rao, ca e cu scandal si am solidarizat, am rasfoit absent cateva carti pentru copii, dar am realizat ca nu mai sunt in target si-am ajuns la Curtea Veche. Drept e ca nu aveau o oferta tocmai variata, cel putin nu la beletristica. Erau multe carti din gama „self help”, despre inteligenta emotionala, scheme de programare NLP, cum sa fii fericit etc. DAR…eu am gasit CARTEA pe care o cautam – „Zapada” de Orhan Pamuk, la doar 25 de lei 🙂 I was happy. Cred ca editura Curtea Veche avea cele mai reale reduceri si cand spun asta iau ca reper una dintre cartile lui Jamie Oliver, care la stand era 60 de lei, iar in librarie e in jur de 90 de lei.

Ne-am oprit si la standul Longman, unde erau volume in limba engleza la doar 9,90 lei – „Dracula” lui Bram Stoker, „Madame Bovary” de Flaubert, o colectie Jane Austen, un volum de poeme si nuvele scrise de Poe – o oferta variata si demna de buzunarele noastre.

Dupa Bookfest ne-am aerisit la Zoo (noi si restul populatiei din Timisoara), ne-am amuzat un pic de cei care s-au incapatanat sa faca gratare printre mormanele de zapada murdara vis-a-vis de Muzeul Satului , am salutat ursuletii cu chef de…joaca (if you know what I mean) si ne-am alintat un pic la soare.

That’s a wrap –  a Sunday wrap 🙂

 

 

Va salut din mers, ultima saptamana de 26

Comentarii»

1. Laser Tag cu fetele, adică Obiceiuri Sănătoase | Oana Kovacs - aprilie 2, 2012

[…] compusă din 5 jucătoare feroce, majoritatea  aflate la Laser Tag pentru prima dată: Tomata, Andreea, Monica și Anca, aka Bloodie. În afară de Anca, noi, restul habar nu aveam cu se se mănâncă […]


Lasă un comentariu