jump to navigation

Lasati cartile sa vina la mine Martie 16, 2012

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , , ,
trackback

Dupa cum stiti deja de aici, mi-am asumat public varsta. Daca in 2010 si 2011 ma laudam cu cei 25 de ani, ei bine, anul asta e destul de clar ca nu-mi mai merge. Oare ma maturizez?! Nu va panicati, o sa fie bine 🙂

Anul asta ziua mea cea minunata e in sfarsit in weekend si nu oricum, ci SAMBATA – ‘a mai mandra intre zile. S-au aliniat planetele, astfel incat sa-mi pot eu petrece ziua in pijama (daca vreau), sa ma lalai cu cafeaua in fata televizorului, sa ma-ntind ca o pisica lenesa dupa carte, s-o deschid, sa-l pandesc pe omul drag de dupa pagini, zambind smechereste. Ah, cum ar fi? Daca-i vreme faina, vom sarbatori cu o plimbare la Zoo si vata pe bat. Si toate astea, doar la 27 de ani 🙂

Voi respecta si anul asta traditia cu wishlistul public pentru ca e fun 🙂

1. Isabel Allende Casa spiritelor, Ines a sufletului meu, Paula, Suma zilelor, Insula de sub mare, Fiica norocul, Potret in sepia

2. Jose SaramagoToate numele, Intermitentele mortii, Anul mortii lui Ricardo Reis, Eseu despre orbire, Farame de memorii

3. Si un moft sau o curiozitate : Haruki Murakami1Q84 (sunt 3 volume). Zice-se ca e un roman de dragoste aiuritor, in stilul fantastic „murakamian” 🙂

Se anunta din nou schimbari. Anii pari mi-au adus mereu mutari, revolutii si evolutii, iar 2012 nu e o exceptie. So, you’d better stay tuned 🙂

 

 

Va salut din mers, still 26

 

 

Comentarii»

1. Donny - Martie 16, 2012

Yey you!
1Q84 are 2 volume. Sincer, nu e nimic special. Merge insa perfect ca o lectura de weekend, in pijamale.
Ai pup iu :-*

josnebunia - Martie 16, 2012

Poate inca nu a aparut in librarii volumul 3, dar eu l-am vazut aici:

http://www.librariaeminescu.ro/autor/5609/Haruki-Murakami

Stiam eu ca pe tine trebuia sa te intreb de Murakami 🙂 Tocmai pentru ca e de citit in weekend am si trecut cartea la categoria „moft” sau „alintatura de pisica”.

Ti pup, evident

2. La pomul laudat… « Jos nebunia? - Martie 19, 2012

[…] mari, nu am sesizat reducerile. Am admirat totusi colectia Isabel Allende, din care am scris aici ce volume imi doresc. Am trecut peste rao, ca e cu scandal si am solidarizat, am rasfoit absent […]


Lasă un răspuns

