jump to navigation

Milestones decembrie 12, 2011

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
5 comments

Voi aveti vreodata impresia ca nu veti ajunge niciodata la destinatie? Sau ca obiectivul pe care il aveti in vedere e de neatins? Ca tinta voastra e un fel de linia orizontului pentru ca pe masura ce inaintati spre ea se tot indeparteaza? V-a trecut vreodata prin minte sa lasati totul balta, sa dispareti, sa fugiti pur si simplu?

Poate ca eu nu mai am rabdare cu mine. Si nu vorbesc despre rabdarea care ne face intelepti sau cumpatati. In cazul meu s-a irosit toata rabdarea care ma tinea la granita normalului, rabdarea aceea care face diferenta intre un om rational si unul nebun. Eu nu mai am rabdare sa vina ziua de maine, vreau sa se intample totul azi. Vreau ca azi sa vad tot filmul vietii mele, pe fast forward, sa mai rad un pic, sa vars o lacrima la final, eventual si-apoi gata – the end. Pentru ca mie mi-ar fi de-ajuns ca azi sa fie ultima zi a vietii mele, zi in care sa traiesc cat altii in zeci de ani. Azi nu am rabdare sa urmez ritualul obisnuit al anilor ce vin, pentru ca stiu ca as putea juca intr-o clipa rolul vietii mele, fara regrete.

Va salut din mers, mai repede, mai repede