jump to navigation

Milestones Decembrie 12, 2011

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

Voi aveti vreodata impresia ca nu veti ajunge niciodata la destinatie? Sau ca obiectivul pe care il aveti in vedere e de neatins? Ca tinta voastra e un fel de linia orizontului pentru ca pe masura ce inaintati spre ea se tot indeparteaza? V-a trecut vreodata prin minte sa lasati totul balta, sa dispareti, sa fugiti pur si simplu?

Poate ca eu nu mai am rabdare cu mine. Si nu vorbesc despre rabdarea care ne face intelepti sau cumpatati. In cazul meu s-a irosit toata rabdarea care ma tinea la granita normalului, rabdarea aceea care face diferenta intre un om rational si unul nebun. Eu nu mai am rabdare sa vina ziua de maine, vreau sa se intample totul azi. Vreau ca azi sa vad tot filmul vietii mele, pe fast forward, sa mai rad un pic, sa vars o lacrima la final, eventual si-apoi gata – the end. Pentru ca mie mi-ar fi de-ajuns ca azi sa fie ultima zi a vietii mele, zi in care sa traiesc cat altii in zeci de ani. Azi nu am rabdare sa urmez ritualul obisnuit al anilor ce vin, pentru ca stiu ca as putea juca intr-o clipa rolul vietii mele, fara regrete.

Va salut din mers, mai repede, mai repede

Comentarii»

1. flo - Decembrie 12, 2011

hmmm….mie nu imi ajunge doar ziua de azi in care sa te iubesc si sa imi fi alaturi…poate rabdarea pe care nu o ai acum se va dilata si asta pt a atinge clipele de magie din viata ta de care sa ne bucuram impreuna.

josnebunia - Decembrie 12, 2011

Ce buna esti, tu Flo… Ai dreptate, poate mai stau putin, macar sa mai luam o cina romantica impreuna 😛 Poate de data asta vii tu in Timisoara, sa te scot eu la restaurant. Sau poate reusim sa mergem la Amsterdam?

2. Evergreen - Decembrie 12, 2011

era o vorba ca nu destinatia conteaza, ci drumul in sine. acum nu stiu daca e pe bune, dar le-am trait si io pe ale tale si nu exista alt remediu decat timpul

josnebunia - Decembrie 13, 2011

Uof…poate daca ar fi o singura destinatie, una mare si importanta, m-as grabi mai incet, poate ca as mai admira si peisajul. Dar pe mine ma dispera insiruirea de gari mici-mici si dese pe care nu le pot ocoli si-atunci imi doresc macar sa pot trece mai repede prin fiecare…cred ca dupa o varsta totul e complicat 🙂

3. Canuta, om sucit « Jos nebunia? - Decembrie 16, 2011

[…] si outgoing. Dar medicina nu s-a potrivit firii mele, pentru ca, daca va amintiti ce spuneam aici, eu sunt prea grabita, n-as fi avut rabdare sa fac atatia ani de scoala si practica prin spitale si […]


Lasă un răspuns

