jump to navigation

Fluturasi in stomac Noiembrie 28, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , , , ,
trackback

As vrea sa fac pe dura (ca de obicei) si sa tratez cu sarcasm insinuarile craciunesti pe care le simt pretutindeni, de la holul firmei pana la raionul cu fructe de sezon (whatever that means) de la Kaufland. Da, e abia 28 noiembrie si deja avem Tuborg Christmas Brew, „Cumparaturi Fericite!” si pre-colinde la Magic FM. Adica exista toate premisele ca mie sa mi se ridice tensiunea, iar ironia acida s-o ia razna, izbind in spiritul consumerist, in Coca-Cola, curcani, carnati, americanisme si alte clisee care ne asediaza din toate partile in perioada asta. As putea sa am accese de furie nepotolibila (licenta poetica) atunci cand idiotii de la Primarie (?!) blocheaza drumul pentru a decora un stalp cu luminite pe jumatate chioare si arse sau atunci cand la iesirea din Real trebuie sa-mi dezlipesc de pe palton „mireasma” de carnati traditionali, atarnati peste tot in cadrul Targului de iarna.

Poate ca daca mi-ar plesni o vena de la toti nervii insirati mai sus, ati rasufla si voi usurati si ati continua sa va impodobiti casele fredonand „O ce veste minunata”. The End. Dar nooo, mie depresia imi rezerva noi surprize si anume, ma transforma intr-o balega sentimentala care face planuri de mers la Ikea pentru podoabe de Craciun, paturici calde, in timp ce sufla picotind intr-o cana maaare cu vin fiert buuun si reconfortant pentru psihic. Si da, salivez la gandul mirosului de cozonac, am o pofta nemarginita de sarmale si mananc seara clisa fiarta cu boia. WTF?! Bonus, am lacrimat suav la Super 8… Na, amu radeti, greble avide de senzational ce sunteti, radeti!

Va salut din mers, ho ho ho gen

Comentarii»

1. Şerban - Noiembrie 28, 2011

Hmm, daca vrei sa te dregi cu o doza de cinism i seem to recall un mail arhaic pe care ti l-am trimis in vremuri demult apuse. Pune la keywords „monolit” (sau megalit, nu mai stiu), si „caterinca”… daca il gasesti da-mi un forward si mie sa vad ce poet eram. Multumesc.

josnebunia - Noiembrie 28, 2011

Am facut fw 🙂

2. septembriemut - Noiembrie 28, 2011

du`te ba sensibiloaso:))))

josnebunia - Noiembrie 28, 2011

Un pic nu-mi place limbajul folosit, dar te iert, asa, ca-ntre frati. Fa bine si comenteaza ceva dragut, nu de alta, dar ma emotionez usor zilele astea.

3. septembriemut - Noiembrie 28, 2011

stiam eu ca ba`ul ala din comentariu o sa provoace alte comentarii

4. Gina - Decembrie 1, 2011

That’s my girl!!! Sper ca vizita aia la Ikea o veti face la Bucuresti, da?;;)

josnebunia - Decembrie 2, 2011

Uhm…Bucuresti vs Budapesta…Budapesta wins again 🙂 La Bucuresti as veni pentru tine, nu pentru Ikea. Romantic, nu?


Lasă un răspuns

