jump to navigation

Wishful thinking Noiembrie 23, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , ,
trackback

Bai, cum ar fi sa ma fac eu optimista? Uaaai, stiti bancul ala cu pruncul optimist si cu ala pesimist*? Pai ar fi perfect pentru ca mie imi plac poneii – diiii, caluuut! Si printr-o simpla schimbare de prespectiva, diminetile mi s-ar parea mereu minunate: poate ca as canta in drum spre baie, in loc sa tremur de frig si sa injur in gand Universul si pe toti supusii lui, poate ca as sta toata ziua pe site-uri cu rochii de mireasa si-as zambi tamp convinsa ca o voi gasi pe cea perfecta si ca in curand o voi si purta, poate ca as picta deja peretii casei noastre neterminate cu girafe si balerine pentru ca vom avea cu siguranta o fetita pasionata de tot ce inseamna arta, poate ca m-as bucura din plin de iarna asta nemernica, stiind ca e doar o perioada pana la primavara mea preferata. Ar fi fain sa fiu optimista, nu?

 

 

* Copilul optimist si copilul pesimist primesc cadouri de Craciun.

Copilul pesimist primeste un super trenulet electric, iar copilul optimist primeste… o balega!

Cei doi se intalnesc si copilul optimist il intreaba pe pesimist:

-Ce ai primit de Craciun???!!!!

Pesimistul: -Bai, eu am primit un trenulet electric. O hardughie, e intins in camera mea, ocupa mult spatiu, sigur o sa ma impiedic intr-o zi de el si o sa-mi sparg capul. In plus de asta sigur asta consuma si mult, o sa ne omoare la intretinere si fiind de ultima generatie, prostia asta sigur a costat mult… la naiba cu el. Dar tu? Tu ce ai primit?

Optimistul: Euu… eu am primit un ponei… dar inca nu l-am gasit.

 

 

Va salut din mers, jingle bells deja?

Comentarii»

1. Teodora - Noiembrie 23, 2011

Eu iti propun sa fii optimista, nu vad dc nu ai fii!! Multumeste-i lui D-zeu pt sanatatea, frumusetea si inteligenta pe care ti-a dat-o si traieste viatza cu bucurie in suflet!! Ai alaturi un om care te intelege si te iubeste, fii multumita cu tot! Te pup

josnebunia - Noiembrie 24, 2011

Si pentru prieteni ca tine Ii multumesc in fiecare zi 🙂 Te pup cu drag


Lasă un răspuns

