jump to navigation

Multumesc Noiembrie 15, 2011

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , , , , ,
trackback

Niciodata nu mi-a fost greu sa multumesc, desi observ ca oamenii fie nu mai apreciaza asta, fie nu mai au deloc asteptari de la cei din jur sau chiar nu iau multumescul in serios. O fi oare atat de rar? Pe mine ma cuprinde o caldura placuta atunci cand mi se multumeste, mai ales daca stiu ca am contribuit cu adevarat la starea de bine a omului respectiv.

Si pentru ca sunt generoasa, vreau sa va inund si pe voi cu acest sentiment de caldura, mai ales ca stiu cat de frig e la Cluj 🙂 Va multumesc, dragilor,  ca v-ati desprins din oboseala de sfarsit de saptamana si mi-ati facut marea bucurie de a bea o bere/doua beri/un ceai cu mine vineri seara. Va multumesc pentru toate zambetele frumoase, pentru povesti si pentru amintiri, pentru ca m-ati intrebat si m-ati ascultat, pentru ca m-ati pus la curent cu ultimele vesti (nu zic „barfe” ca nu da bine, iar noi suntem niste doamne si un domn) si m-ati invaluit si inclus ca si cum n-as fi lipsit nicio clipa dintre voi. Si-asa de firesc a fost totul, ca sambata dimineata m-as fi pregatit sa vin si eu cu voi la sala si-apoi sa facem planuri pentru duminica, la Cojocna. Si tot datorita entuziasmului si naturaletii voastre am reusit sa nu ma intristez la plecare, pe seama povestilor restante. Pentru ca stiu ca avem timp pentru toate, iar mie nu mi-e teama de tandrete si nici nu ma feresc sa va marturisesc afectiunea ce v-o port.

Tie, omule drag, iti multumesc mereu, fara sfiala si din tot sufletul. Aici vreau doar sa punctez un mic dejun special 😛

Va salut din mers, cu inima plina de voi

PS: Poate vi s-a parut obscen de siropos articolul asta, dar na, a trecut ceva timp de la ultima interventie pe blog si m-am emotionat 😛

Comentarii»

1. Oana S. - Decembrie 6, 2011

Puţini sunt cei care chiar mai ştiu să mulţumească… eu mă bucur de fiecare dată când spun şi când mi se spune „mulţumesc”, nu-i greu şi consider că poate face ziua mai frumoasă cuiva.

2. josnebunia - Decembrie 6, 2011

Multumesc pentru vizita 😛 Uite o zi frumoasa special pentru tine. Ma gandesc sa fie de maine, ca din azi nu a mai ramas prea mult.

3. Pizza non stop - Decembrie 7, 2011

Unii chiar au talent la scris. La mai mare! Keep up the good work!


Lasă un răspuns

