jump to navigation

Vorbim urat despre fostul sau despre „morti” numai de bine? Septembrie 16, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , , ,
trackback

Mai stiti raspunsul preferat al lui Radu Nechita*? Da, DEPINDE.

In primul rand depinde prin ce metoda s-a dezintegrat cuplul : prin parasire sau asa, de la sine (nu putem vorbi de comun acord in cazul unei despartiri – de cele mai multe ori unul dintre protagonisti este pus in fata faptului implinit si nu-i ramane altceva de facut decat fie de acord, dupa care sufera ca un caine batut. THE END)

In alt doilea rand nu exista pentru ca oricum prefer sa vorbim despre prima situatie, aia in care nemernicul (ups!) te-a parasit. Ca din start, daca tu l-ai parasit pe el, de bunavoie si nesilita de imprejurari (infidelitate, comportament sexual deviant, zic si eu) va ramane in memoria colectiva drept un om bun si un tip de treaba. Corect? Corect.

Buuun, deci te-a parasit. Na, deja ti s-au umezit iar ochii numai citind cuvantul aici, dar sterge-ti repede mucii cu maneca, te vad colegii de birou si nu-i frumos. Asa, citeste mai departe. NU MAI BOCI! Ma bucur ca te-ai linistit, putem continua. Stiu ca suferi, e urat sa ti se taie respiratia cand iti amintesti ca n-o sa-i mai simti degetele jucandu-se prin parul tau, ca n-o sa-i mai vezi fata aia de motunache prostut cand se alinta, ca n-o sa-ti mai zica niciodata tie „iubito, am fost un baietel obraznic, pedepseste-ma. Asa, de mai multe ori, da da da” cu vocea aia a lui inecata de emotie. Suferi, asa-i? Si cine te consoleaza mai bine si mai bine? Nu, lasa jos ciocolata si galeata de inghetata. Prietenele tale, bineinteles. Ei, aici e-acum. Il faceti albie de porci pe nenorocit sau le dai peste gura daca zic de rau? Pe mine sincer m-a consolat enorm sa aud ce bou a fost si cum n-o sa mai gaseasca el alta ca mine. Serios, mi-a placut si m-au trecut fiori vinovati din talpi pana-n ceafa de cate ori a zis cineva ca individul nu m-a meritat, ca-i un papa-lapte cu puta mica :)).

Mi-a facut bine sa aud toate astea o vreme, pana mi-am revenit, pentru ca eu nu eram in stare sa rostesc nicio vorba urata, dar in acelasi timp aveam nevoie de confirmarea ca el a gresit, ca el e ala rau si fraier. Si-am avut prieteni buni care m-au sustinut si m-au facut sa rad si in cele din urma, sa uit.

Dar oare toti avem aceleasi nevoi? Voi ce asteptari aveti de la prieteni in caz de despartire? Vreti sa arunce cu oua stricate sau sa pastreze un moment de reculegere alaturi de voi? Ziceti-mi va rog cum sa fiu o prietena buna pentru aici ca nu incape dubiu, mai devreme sau mai tarziu, fiecare are nevoie de un umar pe care sa planga, cu sau fara muci.

Va salut din mers, cu oua in buzunar, just in case

* Pentru neinitiati, Radu Nechita e proful din facultate cu care mi-as fi facut tricou 🙂 Pentru ca pe-atunci nu aveam bani de mofturi din astea, am compensat printr-o activitate febrila la cursurile si seminariile dumnealui. Activitate cunoscuta printre studenti sub denumirea de „bagare in seama” , evident :))

Comentarii»

1. Vlad - Septembrie 16, 2011

„Ca din start, daca tu l-ai parasit pe el, de bunavoie si nesilita de imprejurari (infidelitate, comportament sexual deviant, zic si eu) va ramane in memoria colectiva drept un om bun si un tip de treaba. Corect? Corect.”
Fraza asta e de vis 🙂

2. josnebunia - Septembrie 16, 2011

Dezvolta, te rog 🙂

3. Donny - Septembrie 20, 2011

Eu am râs pofticios la pasajul cu înghețata și ciocolata. Toți am trecut pe acolo, nu?

josnebunia - Septembrie 21, 2011

Da, dar prietenii adevarati nu ingrasa :))

4. Oana - Octombrie 1, 2011

Oricum s-ar fi terminat relatia, o barfa cu prietenele e totdeauna binevenita :D.

josnebunia - Octombrie 3, 2011

Da da, de povestile cu prietenele mi-e cel mai dor…indiferent de subiect

5. Program seniori Spania - Octombrie 20, 2011

In momentul in care te paraseste e o singura varianta : e un papa-lapte.

Daca nu te parasea era un tip de toata isprava .

6. Gina - Decembrie 1, 2011

Foarte tare post-ul asta!!!NU MAI BOCI!:)))

josnebunia - Decembrie 2, 2011

Da’ spune sincer…ti-au dat lacrimile? 😛


Lasă un răspuns

