jump to navigation

Prezentul imi face cu mana Septembrie 14, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , ,
trackback

Dupa ce scriu cate un articol de corazon imi vine sa inchid blogul forever, fara pa si fara pusi (m-am abtinut cu greu). Ma gandesc de fiecare data ca orice as scrie ulterior va fi lipsit de substanta si sentiment, iar de cele mai multe ori chiar asa e – dovada stau cateva zeci de articole de pe-aici :).

Dar pentru ca mi-s prea mandra de scriitura mea continuu sa va relatez patanii complet rupte de viata voastra si a caror publicare, cel mai probabil, e doar rezultatul exhibitionismului crunt ce ma caracterizeaza. Cum de ceva timp sunt in plin proces de impacare a mea cu mine, imi accept (si cultiv) si aceasta latura, oricat m-ar dezavantaja ea in relationarea din lumea reala (N.A. : exista viata si dincolo de Facebook :)) ) Asa ca voi continua sa impartasesc cu voi momentele-mi jenibile, revelatorii sau de-a dreptul stupide…pentru ca meritati!

Acum cateva zile mi-am amintit cat de infricosatoare mi s-a parut Timisoara cand am aterizat aici din Cluj. Pai dupa Cluj orice loc din lumea asta e inspaimantator, nu? Pentru mine orasul asta drag din inima Transilvaniei a ramas etalon de bun simt, omenie si solidaritate si il pomenesc oridecateori pot, mai ales in antiteza cu Timisoara, cateodata chiar fara legatura cu discutia in sine. Adica mai discuta colegii din birou despre…pioneze, de exemplu si deodata intervin eu : „Noah…pai la Cluuuj porumbeii au mai mult respect pentru mediu. Si gara e muuuult mai frumoasa decat asta din Timisoara.” Say whaaat? In fine, ati prins ideea, mi-e drag Clujul de mooor. Dar acum traiesc in Timisoara si ma obisnuiesc cu asta. Un progres enorm este ca am invatat strazi si chiar zonele in care se gasesc ele (strazile), ceea ce pentru o dezorientata zaluda ca mine e mare lucru. Apoi, stiu locuri in care se mananca bine, unde sunt prajituri pofticioase sau gelato (…Venetia…sigh…). Ia sa vedem, ce mai stiu eu din Timisoara… Uhm, nu ma intrebati de cluburi ca pe mine aici m-a ajuns direct varsta a treia si nu se mai poarta zbenguielile nocturne. Dar am un parc preferat – „Regina Maria”, cel mai vechi parc din Timoara 🙂 Si despre Zoo v-am povestit deja aici.

Ideea e ca incep sa ma simt ca „acasa” si in Timisoara, dupa 1 an de hate-hate relationship, bucurati-va si va veseliti pentru mine. Urraaa si focuri de artificii!

Va salut din mers, pentru mult timp de-acum incolo, na

Comentarii»

1. Serban du Serbet the third - Septembrie 14, 2011

Eu redescopar Bucurestiul noaptea (scris din fata unei bodegi unde de-abia am VENIT) 0.o

2. Program seniori Spania - Octombrie 20, 2011

Daca ai venit cu avionul de la Cluj la Timisoara inseamna ca ai calatorit cu Carpatair.

Daca ai stii ce frumoasa e Timisoara in zona Operei . Sigur bate chiar si Clujul .

3. Gina - Decembrie 1, 2011

Sa nu cumva sa faci treaba cu inchisul bloggului ca nu e bine, pe cuvant!:D

josnebunia - Decembrie 2, 2011

Nu-l inchid, inca nu am suficienti fani. In plus, mai intai trebuie sa am macar 1 hater, deci mai dureaza.


Lasă un răspuns

