jump to navigation

Post aniversar Septembrie 9, 2011

Posted by josnebunia in LMA.
Tags: , , , , ,
trackback

Dragile mele (asa, ca pe vremuri),

Sunteti singurele gemene din viata mea 🙂 Sunteti cea mai durabila relatie la distanta pe care am avut-o si am intretinut-o nu cu e-mailuri si sms-uri ci cu scrisori saptamanale, vederi ocazionale si convorbiri interurbane (de pe fix pe fix). Intr-un fel ciudat am crescut impreuna si, in ciuda distantei, de cate ori ne-am intalnit si-am stat de povesti la o bere/un suc am avut mereu senzatia de atemporalitate. Cu voi sunt mereu copila de la Sibiu, iar voi sunteti tipele alea un pic mai mari si incredibil de vesele (si cul, evident, din Bucuresti). Si da, au fost perioade in care nu ne-am sunat si nu ne-am vazut, dar la primul semn povestea s-a reluat, la fel de firesc precum trezitul de dimineata.

Astazi, la ceas aniversar (asa-i ca zambiti?) sa stiti ca avem un dublu motiv de sarbatoare. In primul rand pe voi, evident, jumatatile mele dragi. Ma bucur ca ati reusit sa va petreceti ziua asta impreuna, sunteti niste curajoase 🙂 In al doilea rand, astazi se implinesc 15 ani de cand va urez „La multi ani!” Taaa-daaa! Da, 15 ani…Stiu. Si eu am fost uimita de rezultatul jocului meu cu anii. Asa ca, La multi ani voua, La multi ani noua, oriunde ne-am afla, oriunde ne-ar duce viata si anii viitori.

Va salut din mers, cu dedicatie

Cadou:

Comentarii»

1. Nicky - Septembrie 10, 2011

Un cadou asa frumos… as fi putut zice ca nu ma asteptam, dar de cand mi-ai zis la telefon ca vei posta un link la noi am stiut ca nu o sa fie ceva banal (venind din partea ta era oricum imposibil :P).
Eram in curticica cu Ally si Fanu la o ultima bere pe seara asta, si am intrat pe net de pe telefon (deh… am primit cadou un smartphone, deci pl..iiiiiiiiiiiiiiiiz… :P) si am citit cu voce tare postarea ta. Si guess what? Intr-adevar, zambeam. Si mai guess what? Postul asta aniversar ne-a adus ceva lacrimi in ochi. Multumim mult, Andreea noastra draga! E un cadou pe care nu cred ca-l putea face cineva mai bine decat ai facut-o tu. Ne e dor de tine, MIE mi-e dor de tine, si imi pare tare rau ca n-am reusit sa-ti arunc o vizita inainte sa plec asa departe. Dar drumurile si anii ne-or aduce iar impreuna la un moment dat. Cum ziceam si la telefon… te iubim si te imbratisam cu drag!

P.S.: pozele alea m-au lasat cam fara cuvinte… Multumesc! :*


Lasă un răspuns

