jump to navigation

Dupa 25 de ani (continuare) Septembrie 8, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , ,
trackback

In fiecare moment de cautare adaug sufletului meu cel putin 2 decenii, pentru ca apoi, in secunda regasirii sa ma umplu din nou de verva unei tinereti explozive. Cand ma simt batrana ma alint mai rau ca un copil.

Sunt zile in care parul imi sta ca naiba indiferent ce i-as face, cand imi rasare un herpes pe buza de sus, ca un luceafar nebun, cand nu ma mai incape nicio haina, cand „jiltul” de la birou e incomod si abia imi strecor fundul el. In zilele alea nimeni nu ma iubeste indeajuns, nimeni nu ma suna fara vreun interes, nici o vorba nu-i destul de dulce si nici un oftat al omului drag nu e pur si simplu, ci ascunde cu siguranta un regret, o suparare tainica sau o plictiseala nerostita. Si-atunci mi se rotesc in minte scenarii si intrebari aducatoare de jale „ma mai place?”, iar singurii fiori pe care imi inchipui ca-i mai starnesc sunt fie de groaza, fie de dezgust. Da, sunt cuvinte dure pe care ma grabesc sa le ingrop odata cu nelinistile mele infernale.

Important e ca exista si taximetristi de treaba, asta pentru a incheia intr-o nota discordanta, dar cat de cat optimista.

 

Ah, si pentru ca toate trebuie sa poarte un nume, ladies and gentlemen meet…PMS :))

 

 

Va salut din mers, asa, din varful degetelor

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

