jump to navigation

Expresii August 19, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Cunoasteti oare expresia „de la o vreme”? O regasim in vocabularul uzual sub diverse forme „dupa o vreme”, „vine o vreme”, „de la un timp”, „de la o varsta”… As vrea sa insist pe ultima, pentru ca, pe zi ce trece, descopar ca nu e doar un mit.

Stiti cum ii spunea Otilia lui Felix – „o femeie se bucura de viata adevarata doar cativa ani. Cat crezi tu ca mai am de trait, in intelesul adevarat al cuvantului? Cinci, sase ani!” ? Nu vreau sa facem analiza literara pe text in incercarea de a defini „viata adevarata” pentru ca vom pierde din vedere sensul citatului in ansamblu. Si va rog sa nu va rataciti in detalii, adunand 5+18 (ca atatia ani avea Otilia cand flirta cu bietul Felix) pentru a-mi sari la beregata ca in zilele noastre viata femeii abia incepe la 23 de ani. Ok, asa o fi, dar din punct de vedere medical este dovedit ca organele interne ale corpului nostru se dezvolta pana la varsta de 25 de ani, dupa care urmeaza regresul. Iar cu ceasul biologic nu e de gluma.

Dar cum pana nu vezi, nu crezi si eu m-am considerat unica si speciala, curajoasa in fata timpului, cu o atitudine de-a dreptul zeflemitoare „Na, am trecut de 25, ce-o sa faci?! Timp prost ce esti!” sau „Ceasul biologic my ass! I will be forever young, no doubt about it. Look at me getting jiggy with it.” Ahem, riiight…

Ca sa n-o mai lungesc, ideea e ca pana acum ceva timp nu m-am chinuit sa traiesc sanatos – am mancat aiurea ciorba de burta, pizza, sandwichuri cu pui rotisat in miez de noapte de la El Greco (remember?), cartofi de la Mc (Teo?), papanasi, paste, am baut bere in loc de apa, am si fumat (ssshhttt), m-am zbenguit noptile, am dormit fara sa ma demachez si nu am facut sport – da’ deloc. Si cu toate astea, ce credeti? Eram slaba ca paiul, fabuloasa si irezistibila la orice ora 😛

Trecand insa de 25 organismul meu a luat-o razna, nici nu-l mai recunosc. Acum mananc „salatele”, legume, fructe, am scos din meniu painea, sandwichurile, pizza, nu fumez, bere beau numai in cadru organizat (it’s sad, I know. Lameovici is in the house) si mai si merg la sala de 3 ori pe saptamana (Zumb+pilates). Dar organismul meu e un tradator si in loc sa se bucure de tratamentul minunat pe care i-l acord, el tine cu kilogramele in plus, cu parul care cade, se despica si se usuca si cu durerile de cap. Pai e corect asa? Bai timpule, te urasc! U suck!

Si-as mai fi vrut sa scriu si despre SPM (PMS), dar prefer sa impart dozele de plictiseala, ca sa nu va omor dintr-odata. Mai bine mai lent, sa suferiti (si voi) :)))

 

 

Va salut din mers, pe voi va apasa anii?

Comentarii»

1. T.B. - August 19, 2011

Bine că n-ai mai zis nimic de SPM, sunt deja sătul de toate discuțiile astea despre smartphone-uri… anyway, 30 e noul 20, deci e bine

josnebunia - August 19, 2011

Este ca eram irezistibila? :)))

2. Şerban Cârjan (@SerbanCarjan) - August 19, 2011

Bai la mine e mai metafizic asa… eu ma uit ca oameni cu care m-am tras de sireturi au familie si casa si masina si incerc sa inteleg what the fuck happened (is happening)… Stiu ca exista si un 1/4 life crysis (more like 1/3, ca media de viata e vreo 75 mai nou), dar eu n-am intalnit-o decat la altii deocamdata. Daca o patesc si eu, sper sa imi vina sa scriu iar poezii. I’d like that, si momentan nu mai sunt capabil 🙂

josnebunia - August 19, 2011

Life, that’s what happened 🙂

3. Lasati cartile sa vina la mine « Jos nebunia? - Martie 16, 2012

[…] Dupa cum stiti deja de aici, mi-am asumat public varsta. Daca in 2010 si 2011 ma laudam cu cei 25 de ani, ei bine, anul asta e destul de clar ca nu-mi mai merge. Oare ma maturizez?! Nu va panicati, o sa […]


Lasă un răspuns

