jump to navigation

Ficusul si nemurirea sufletului August 11, 2011

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Azi cuget ca pestele pe uscat – adanc, zvarcolindu-ma cumva. Am nevoie de ceva nemuritor in viata mea. Nu, nu m-am intalnit inca cu moartea. Inchid ochii si ii tin stransi stransi pana dispare si gandul. Pentru ca mama avea o vorba „nemultumitului i se ia darul” si mi-a infipt-o adanc in fiecare incretitura din creier. Si cu asta am trait, mergand pe burta pana acum. Sa nu cumva sa-mi strig disperari prea mari sau tristeti prea adanci si nici sa nu atrag atentia cu fericiri nascatoare de invidii si blesteme.

Amintirile mele sunt nemuritoare? Pentru ca de ceva timp ma chinui sa-mi amintesc, sa pastrez in suflet priviri, glasuri si atingeri. Pentru ca nu-mi mai e teama ca trecutul ar putea sa-mi raneasca prezentul, pentru ca am inteles ca omu’ meu drag e aici cu toata linistea si siguranta pe care sunt in stare sa i le cer, indiferent de ce am fost si pe cine am mai tinut de mana pana acum. Asa ca imi amintesc numele baiatului pe al carui umar imi sprijineam capul la gradinita – Gerald 🙂 El primea la schimb clatitele facuta de mamaia, dar ma iubea sincer. Stiu ca in clasa I mi-a tresarit inima la vederea obrajilor rosii-rosii ai lui Andrei. Asta am povestit si acasa, a ramas in istorie – my first crush. Pana prin clasa a IVa am alimentat pasiunea pe care o avea pentru mine un vecin de bloc, de la alta scara. Atunci am descoperit vanitatea – pentru ca el ma placea pe mine, nu pe prietena mea, la fel de vecina, care incerca totusi sa ii atraga atentia prin diverse metode copilaresti.

Apoi au urmat iubirile de-o vara, de la mare si din taberele de la Sibiu, Busteni – Florin, Iri, Bogdan. Ne-am scris si ne-am promis reintalniri si stele si soare si cate vise incapeau pe-atunci in inimile noastre de prunci ametiti. Mi-s dragi amintirile astea fiindca-s curate si ma fac sa zambesc. Si da, am fost heartbreaker-ita de mica 😛 Dar mi-a trecut.

In liceu am avut prima relatie serioasa cu declaratii si parinti si nopti dormite si mers impreuna la mare. Uau cum mi-a batut inima cand m-am intins sa-l sarut prima data…Daca as fi asteptat dupa el, am fi imbatranit pe banca aia, in frig :))) A fost cu despartiri, cu impacari, cu urlete si rebeliuni, cu rugaminti (din partea lui, ma), cu santaj sentimental, cu poezii, cu Cartarescu si Vama Veche si s-a sfarsit odata cu liceul. Victor, mai traiesti?

Si-acum iubesc cat pentru toti anii ce-au trecut, pentru ca toata iubirea mi s-a cristalizat si concentrat cumva in omu asta drag. Pentru ca el ma face sa-mi doresc…sa-mi amintesc viata de-acum incolo impreuna. Ca si cum nici nu s-ar fi putut altfel.

Va salut din mers, liber la amintiri

Comentarii»

1. septembriemut - August 11, 2011

florin mangalianu`:))) ala da baiat:))

2. josnebunia - August 11, 2011

Sa stii ca pe undeva printr-un sertar de-acasa mai avem poza lui tip buletin 🙂 Mooor de ras, dar a fost dragoste mare…la mare

3. Nicky - August 11, 2011

Tu… ce frumos gasesti cuvinte si ce liniste induc ele! 🙂 As vrea sa am si eu parte de linistea asta a ta. De-ar fi molipsitoare, as fi cea mai fericita! Mi-e dor de tine si imi pare tare rau ca n-am reusit sa ajung pe la tine inainte sa plec. Tare rau…

4. josnebunia - August 11, 2011

Linistea vine si pleaca sa stii. Si la mine de obicei se instaleaza dupa furtuna, culmea 🙂 In plus, linistea se castiga in timp…trebuie doar sa ti-l acorzi. Sa stii ca venim in Londra in 27 septembrie, cel putin asta e planul. Macar o sa fim din nou in aceeasi tara, chiar daca nu stiu ce sanse sunt sa ne si vedem. Think about it 🙂 Ti pup sa-ti treaca toate parerile de rau si toate nelinistile, da?


Lasă un răspuns

