jump to navigation

Planuri de weekend Iulie 8, 2011

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , , , , ,
trackback

Am observat si eu, ca multi altii inainte-mi – plec privirea si recunosc spasit ca nu eu am inventat gaura de la covrig – ca atunci cand scriu plangacios si de jale voi comentati mai cu foc. Pai de ce? Eu inteleg cum vine aia cu „la bine si la rau”, apreciez sfaturile, incurajarile si empatia, dar m-as bucura sa-mi impartiti/dublati/triplati/grupati si entuziasmul. Pentru ca, lasand la o parte firea mea depresiva si gandirea tip „worst case scenario”, sunt bine sanatoasa, am cateva planuri, ma mai rad si eu la viata din cand in cand. Si-atunci va vreau si pe voi langa mine sa-mi spuneti „bravo tu, bolunda!” sau „ce bine-ti sta cu ranjetul asta fericit pe fata”. Atat. Multumesc.

In seara asta plecam la munte, cu cortul, ca ne-am saturat de atata domesticeala iubareata si vrem mai hard-core, in aer liber 🙂 Daca aveti vreme, ne gasiti in Parang. Nu, telefon n-avem, dar pricepem semnale luminoase sau cu fum, daca veniti cu ganduri bune. Tropai deja sub birou de nerabdare, dar sa nu ma spuneti la omu’ drag ca atunci nu mai are farmec excursia. E mai bine sa creada in continuare ca eu ma urnesc greu, ca mi-e frica de jivine, ca fac fite la locul de campare, la paianjeni si la alte bazdaganii din natura. Asa beneficiez eu de un plus de rasfat, de cocolosire si de un bagaj mai usor de carat 🙂 Poate va pun poze cu pletele mele scurte, dar totusi in vant, cu figurile noastre arse de ultraviolete si ceva peisaje neimblanzite inca.

Bucurati-va deci cu mine impreuna de concedii, de Vama, de beri la terase, de barfe amuzante, de rezultatele de la bac, admitere, licente, disertatii si de weekendul ce vine, vine.

 

 

Va salut din mers, cu bocanci de munte trop-trop

Comentarii»

1. Serban Serbanescu-Serbet - Iulie 8, 2011

Pai bravo voua, e un hardcore foarte pentru toate audientele asta al vostru. Si sa stii ca ma mobilizez si eu, ce mamadracu. Imi fac gasca. Mergem la munte in weekend. Grand opening: Urlatoarea peste 2 saptamani. Nu rade ca suntem incepatori. Vreau la Sapte Scari dar nu inca.

josnebunia - Iulie 11, 2011

Acum ca a trecut, pot sa ma si laud, chiar daca abia vorbesc. De miscat evident ca nu se mai pune problema – e un lux 🙂 23 km in 2 zile, pe creasta, 2 nopti in cort si o poza pe Parangul Mare, la 2519 m altitudine – AM INFRANT! Succes cu cascada 🙂 Care-i gasca?

Şerban Cârjan - Iulie 17, 2011

Asa, hai ca am vazut si eu raspunsul tau in sfarsit. Gasca initiala era Agu+Mrs. Agu, eu si Filis. Intre timp s-au mai adaugat si Octav + Mrs. Octav. Deja studiez pentru plecarile viitoare (poate un Busteni – Piatra Arsa – Babele – telecabina inapoi spre Busteni… we’ll see). Voi stiti de site-ul asta?: http://gis.modulo.ro/hiking/hiking.html Eu l-am gasit acum si ma bucur ca taranul la ciocolata 🙂

2. Oana - Iulie 20, 2011

Ah, vreau si eu cu cortul. Tot incerc dar nu se leaga, tot timpul apare ceva.


Lasă un răspuns

