jump to navigation

Despre cum ma simt eu cand ma simt Iunie 28, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

Oare voi aveti zile din astea cand va simtiti dependenti de atentie si cersiti afectiune prin toti porii? (eu incurajez explorarea laturii feminine si in cazul baieteilor, de-aia adresez intrebarea fara discriminare)

As prefera sa nu-mi spuneti acum ca in cazul meu nu e vorba de doar cateva zile, ci e o stare permanenta, pentru ca pur si simplu nu as putea gestiona atata rautate azi. Probabil ca mi s-ar aduna lacrimile buchete-buchetele in ochi si as fugi la baie, uitand ca rimmelul meu nu e waterproof (sau e? Flo, help!). Yes, that’s how lame I am these days. Call me „Lameovici”.

Ieri ma gandeam la „fetili meli” dragi din facultate, se stiu ele. Si daca pana acum am refuzat sa recunosc, zilele astea fiind atat de girly va voi marturisi ca am comparat grupul nostru cu al celor patru din Sex&The City. There you have it, you can use this against me when necessary. Si am mers atat de departe cu asemanarile, incat am identificat foarte bine personajele si tipelor din film le-am asociat cate o fata draga. Arghh, the pain, the horror! But I did all that.

Si-acum, fara suparare, iata ce-a iesit:

A e clar Miranda. Rezervata si serioasa, pragmatica si foarte pretentioasa pana si-a gasit jumatatea. A si-a vazut intotdeauna de linia ei dreapta, trasata in momentul in care a plecat de-acasa pentru a face la facultatea la Cluj. A invatat constiincioasa pentru toate examenele, indiferent ca o interesa materia sau nu, a luat notele cele mai mari, bursa, s-a distrat cu moderatie si a pastrat in general o neutralitate si o distanta obiectiva in interactiunile cu ceilalti. Ne-am amuzat mereu de faptul ca A era magnet pentru tot felul de ciudati prin cluburi :))) Adica tipi din aia dubiosi care o incolteau si o haituiau toata seara, uneori chiar zile sau saptamani intregi cu flori si declaratii siropoase. Ce e si mai ciudat e ca respectivii ignorau toate tipele din club si mergeau tinta la a noastra A. Ahhh…those were the days…and nights 🙂

T e Charlotte, nu incape indoiala. T emana feminitate prin toti porii, sub toate formele. E nazuroasa, mofturoasa, alintata, senzuala, sofisticata si meticuloasa. Cata vreme am locuit impreuna mi-a insuflat o puternica dorinta de a-i face pe plac, de a o rasfata cumva, de o inveseli, de a o proteja uneori. Pentru ca T, desi e destul de infipta si stie cum sa obtina ce isi doreste, mie mi s-a parut mereu fragila si un pic naiva. Exact ca si Charlotte, care in ciuda varstei era convinsa ca dragostea adevarata exista, ca perfectiunea poate fi atinsa si ca bunele maniere nu sunt desuete si T a avut mereu o conduita bazata pe buna crestere din familie, pe „ce se face si ce nu se face”. Si in final Charlotte a si gasit dragostea aia adevarata, chiar daca pana la ea a trebuit sa treaca printr-un divort care nu intra deloc in planurile ei de „happily ever after”.

Rolul Samanthei nu a fost adjudecat pentru ca niciuna dintre noi nu debordeaza de excentricitatea care a facut-o celebra pe rebela grupului. Asa ca eu si Flo ne vom bate pe Carrie. Din fericire am gasit o solutie care sper sa ne impace si sa ne mutumeasca pe amandoua. Desi suntem femei complete si complexe si separat, cred ca din noi doua ar iesi o femeie senzationala 😛 Asa ca, draga Flo, tu esti jumatatea chic si stylish din Carrie. Stii mereu ce sa porti, cum sa porti, cum sa individualizezi o tinuta, adaugandu-i acel „personal touch” intr-un mod fermecator. Tu esti Carrie cea blonda si fabuloasa, indragostita de Manhattan, magica atunci cand fumeaza, fie de nervi, fie de drag. Tu esti cea la care Mr Big se intoarce fara exceptie, iar la care restul barbatilor pot doar sa viseze 🙂 Si poate ca nu ti-am zis-o pana acum, dar sa stii ca tu ai fost accentul „glamour” din grupul nostru cosmopolit.

Eu m-am ales cu jumatatea scriitoare din Carrie si cel mai bine m-ati putea caracteriza chiar voi. De aceea nu voi face exces de cuvinte si voi incheia multumindu-va ca mi-ati fost grup 🙂

Va salut din mers, voi mai aveti amintiri?

Comentarii»

1. Flo - Iunie 28, 2011

Hmmm…you made my day..and that’s why l love you ❤


Lasă un răspuns

