jump to navigation

Exorcizare Mai 26, 2011

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , , , , , ,
trackback

Pentru ca asa ma ia cate-un doooorrrr. Si nici macar nu e de duca, ala e un dor bun, te iei si pleci. Dupa aia te intorci si stai frumos pe curu’ tau pana la urmatorul. Da stiu, induiosator de-a dreptul.

Al meu e un dor din ala gaunos, care iti scobeste in cavitatile sufletului si e mai dureros decat nervul inflamat al unei masele. Ca sa ma scap de el sau macar sa-l mai alin (dorul, nu nervul – pentru nerv am ketonal) m-am hotarat sa fac o lista dupa cum urmeaza – „Lista dorurilor mele” ii zice:

1. De parintii mei – uof, asa de rar ii vad, mai ales de cand m-am mutat in „istalant” capat de tara, ca nu exista seara in care sa adorm fara a ma gandi la ei. Ca mi-e teama ca…nu, nici nu pot sa scriu asta, nu exista exorcizare suficient de puternica pentru frica asta nerostita. Dar mi-e dor de mainile calde cu care ma mangaie mama si de obrazul aspru care sta lipit de al meu cand ma imbratiseaza tata. Si da, am lacrimi in ochi…de dor.

2. De fratior – cat o fi el de bezmetic si dus cu pluta, ii al meu. Ne-am batut cand eram mici, legaturile fratesti nu se rup asa usor 🙂 Si suntem in orase diferite, in aceeasi tara…inca. Ne intalnim acasa, la parinti, si facem pe suparaciosii, ne scoatem ochii, ne maraim si-apoi fiecare plange pe unde-apuca, pana data viitoare.

3. De gasca de la Cluj (facultate+camin) – stiu ca nu mai apucam sa vorbim la telefon, toti alergam sa ne implinim ceva-urile, sa ne multumim iubitii, sefii, pe noi insine in final. Dar dorul apa nu se face :))) Anyway, mai specific mi-e dor de pastele cu branza de la Donny, de ciorba de salate de la mama lui Teo, de prajitureala de la Alexandra, de strigatele entuziaste ale Ancai, de tricoul roz al lui Vlad, de aglomeratia din 163 si de sarcasmul lui Elod. De Flo nu mai zic, e in Brasov, nu prea se incadreaza in categoria asta. Si mi-am mai ostoit dorul oricum intalnindu-ne de curand.

4.De mare – e cel mai filosofic dor dintre toate. Ca nu vorbesc despre plaja plina de mucuri de tigara, scoici taioase si samburi cleiosi sau uscati de piersica, nici de haosul alcoolizat din Vama (been there, done that). Mie mi-e dor de MARE, de dimineti racoroase cu miros de vacanta, de saruturi sarate si covrigi cu iaurt la micul dejun. Atat…

5. De mine la 44kg :)))) Trebuia sa bag si-o gluma, nu? Asa, pe final.

Va salut din mers, cu drag si dor

Comentarii»

1. Anca - Mai 26, 2011

m-ai emotionat de dimineata…

2. josnebunia - Mai 26, 2011

Inseamna ca o sa ai o zi minunanta 🙂 Ti puuup

3. Gabi - Mai 26, 2011

Foarte frumos..

4. josnebunia - Mai 27, 2011

Bine ai venit si te mai astept pe aici 🙂

5. Gabi - Mai 27, 2011

Cu mare drag. Am mai fost, de altfel… Nice place to be! 🙂

6. Georgiana Ghitun - Iunie 16, 2011

Gina merge la mare duminica viitoare:D

7. josnebunia - Iunie 17, 2011

Sa aiba parte de soare mult si un zambet pana la urechi, asa, pe toata fata (a ei sau al lui) 🙂


Lasă un răspuns

