jump to navigation

Despre altceva Mai 25, 2011

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , , , ,
trackback

Pentru ca „cineva” mi-a atras atentia ca dezbat prea mult doar una dintre obsesiile mele, astazi va voi povesti, dupa cum bine puteti deduce din titlu, despre altceva.

Sambata a fost si in Timisoara Festivalul Luminii. Am ajuns din intamplare, dornici de plimbare, in Parcul Rozelor si am observat ca e plin de candele din hartie. Ulterior am aflat ca se numesc gulgute. Despre Festivalul Luminii stiam inca din 2004, cand am aterizat eu la Cluj. Se tinea in Parcul Central si gulgutele erau „lansate” pe lacul din fata cazinoului Chios. Doar o data am ajuns si eu seara sa urmaresc luminitele de pe lac, fara a-mi lansa propriul vis pe apa. Din cate am citit, cam asta ar fi ideea sustinuta de festival – o regasire a viselor si dorintelor noastre, oricat de puerile ar parea in ritmul vietii de zi cu zi si exprimarea lor, intr-un mediu calm si protejat de sutele de lumanari aprinse in gulgute. Cred ca e si o incercare de a ne solidariza, caci imparti acest moment al rostirii dorintelor cu alte sute de oameni care viseaza. Festivalul are si un site, pentru curiosi. Noi nu am stat pana la lasarea intunericului, dupa cum puteti observa din poze :

In weekend am fost la Zoo in Timisoara. Poate ca suna ciudat, dar gradina asta zoologica e chiar buna pentru plimbare. E mult spatiu, multa verdeata, animalele par bine ingrijite, active si sanatoase, vizitatorii nu sunt galaciosi, respecta in mare parte regulile (nu hraniti animalele, nu aruncati gunoi pe jos, nu urlati aiurea etc). Nu e prima data cand vizitam Gradina Zoo din Timisoara, mi-a placut inca din vara trecuta cand am urmarit puii de urs jucandu-se bezmetici prin apa. Daca aveti drum prin Vestul tarii, va recomand o plimbare pe la Zoo. Intrarea e doar 3 lei/pers.

Stay tuned for new adventures – ta na-na-na-na-naaa

Va salut din mers, ca pozele tot cum vor ele stau

Comentarii»

1. Prezentul imi face cu mana « Jos nebunia? - Septembrie 14, 2011

[…] Acum cateva zile mi-am amintit cat de infricosatoare mi s-a parut Timisoara cand am aterizat aici din Cluj. Pai dupa Cluj orice loc din lumea asta e inspaimantator, nu? Pentru mine orasul asta drag din inima Transilvaniei a ramas etalon de bun simt, omenie si solidaritate si il pomenesc oridecateori pot, mai ales in antiteza cu Timisoara, cateodata chiar fara legatura cu discutia in sine. Adica mai discuta colegii din birou despre…pioneze, de exemplu si deodata intervin eu : “Noah…pai la Cluuuj porumbeii au mai mult respect pentru mediu. Si gara e muuuult mai frumoasa decat asta din Timisoara.” Say whaaat? In fine, ati prins ideea, mi-e drag Clujul de mooor. Dar acum traiesc in Timisoara si ma obisnuiesc cu asta. Un progres enorm este ca am invatat strazi si chiar zonele in care se gasesc ele (strazile), ceea ce pentru o dezorientata zaluda ca mine e mare lucru. Apoi, stiu locuri in care se mananca bine, unde sunt prajituri pofticioase sau gelato (…Venetia…sigh…). Ia sa vedem, ce mai stiu eu din Timisoara… Uhm, nu ma intrebati de cluburi ca pe mine aici m-a ajuns direct varsta a treia si nu se mai poarta zbenguielile nocturne. Dar am un parc preferat – “Regina Maria”, cel mai vechi parc din Timoara Si despre Zoo v-am povestit deja aici. […]


Lasă un răspuns

