jump to navigation

Sifonate si nemaritate Mai 19, 2011

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , , ,
trackback

Trebuie sa recunoasteti ca e un titlu foarte catchy. Daca va mai spun si ca s-a nascut in weekend, din interactiunea a doua minti sclipitoare ale caror fericite posesoare suntem eu si Flo, cred ca va creste nivelul curiozitatii pana pe pereti.

Ca un facut insa, astazi nu mai am chef sa scriu despre asta. Mai ales ca raman tot mai singura pe baricade si tot rationamentul ar suna mult mai trist asa, la singular. Mai bine dedic articolul minunatului weekend petrecut cu Flo – te iubesc, blondo! Si pentru ca sunt cam obosita dupa o seara plina de emotii disctructive, voi evita risipa de cuvinte, deci liber la poze : (doar doua pentru voi, ca atata chef am azi)

In rest, sa stiti ca e foarte fain la Brasov, in weekend a fost cald si soare, cafea lenesa la terasa, vorbarie cum numai intre noi doua fete cucuiete se poate si cina la un restaurant foarte romantic. Evident ca am despicat firul in patru, am umblat elegant sa gasim un club gen My Way, dar tough luck in Brasov si ne-am alinat una alteia visele, dorurile si dorintele (mare parte din cele neimplinite bineinteles).

Va salut din mers, sifonata si mandra de asta

Comentarii»

1. Si eu sunt nemaritat - Mai 19, 2011

Ma tu ai facut o obsesie pentru faptul ca nu esti maritata. Auzisem eu ca e un hormon or something care se declanseaza la femei asta… daca erau hashtaguri pe wordpress, stiu care era al tau 🙂

2. Gina - Mai 20, 2011

Noroc de mine ca stiu povestea:)) Blonda draguta, caut camasi barbatesti sifonate:D

3. josnebunia - Mai 20, 2011

Vezi, Serban? Gina stie povestea, deci comentariul ei e on topic, amuzant si intelegator – Yey, Gina!
Si probabil ca da, e o chestie generala la femeile de o anumita varsta (nu sariti la bataie ca se accepta si exceptii), dar nu toate au blog sa urle pe tema asta. Sunt vocea poporului :)))
Lasati camasile sifonate sa vina la Gina (cu barbati cu tot)


Lasă un răspuns

