jump to navigation

Tipic feminin Mai 5, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

Asa ma mancau degetele sa scriu „muieresc”, adica tipic muieresc, dar bine ca n-am scris, nu? Da, perfect de bine. Dar inainte sa-mi expun problema (nu e chiar o problema, e mai degraba o…drama, da, iata cuvantul potrivit. Sunt eu, Drama Queen, back in business) vreau sa ma plang, ca doar la asta ma pricep cel mai bine (pe langa drame). Asa, ma plang si ma enervez ca in afara de Dl Scamedinburic nu mai comenteaza nimeni. Adica eu scriu, cu sudoarea prelingandu-mi-se pe frunte – nu cumva sa se prinda careva ca nu muncesc – imi dau interesul sa va prezint subiecte noi, sa scriu rar, sa nu va plictisesc, sa fiu subtila si incantatoare…sa si sa si voi nimic. Tare ciuda mi-i pe voi, ma zgubiliticilor! Eu inteleg ca va traiti vietile, ca va betivaniti pe la Felix, pe la cabane, prin minivacante, dar am si eu un suflet care acum e ranit de indiferenta voastra.

Si din cauza sufletului ranit eu ma ingras… Baieti, voi pana aici ati platit, urmeaza partea muiereasca, asa ca hassshhh. A dat isteria in mine cu ingrasatul si i-am bolunzit pe toti din jur (mai ales pe unul anume, my bad) cu cele 2 kg in plus (zic eu). Andreea (observati va rog dedublarea) fiinta rationala, ma mai ia la palme, imi face morala, ma duce la sala, doar doar m-oi linisti si n-oi mai urla toata ziua : SUUUUNT GRAAASAAA!

N-ai cu cine, sunt femeie si asta imi ocupa tot timpul.

Va salut din mers, cutremurand pamantul

Comentarii»

1. Dan - Mai 6, 2011

…si cu toate ca ai fost extrem de sincera si ti-ai rostit cu voce tare atat temerile cat si ofurile nimeni nimic 🙂 Foarte interesant…How does that make you feel ? 😛

2. josnebunia - Mai 6, 2011

Fat, obviously 🙂

Dan - Mai 6, 2011

Mda…nu citisem pana la sfarsit ca ai zis ca nu e pt baietei 🙂

3. ,,, - Mai 11, 2011

intr-o abordare constructiva, si asa cum o poza este cat o multime de cuvinte (fiecare isi alege cate vrea), primul lucru ar fi sa incepi prin a te dota cu o pereche de naichi http://blog4bodybuilding.wordpress.com/2011/02/11/dietele-sarace-in-carbohidrati-ar-putea-cauza-probleme-psihologice-pe-termen-lung/

4. josnebunia - Mai 11, 2011

Am deja o pereche, cu un pic de verde 😛
Iti arat acasa ce modele imi plac.
Cat despre poze…meh…nu vreau sa arat chiar asa 🙂

5. vlad - Mai 20, 2011

Bai…si eu m-am ingrasat 2 kg daca te consoleaza cu ceva :))

6. josnebunia - Mai 23, 2011

Sunt convinsa ca le-ai repartizat exact pe unde trebuie, deci nu, nu ma consoleaza vestea ta. Esti totusi dragut ca ai incercat.


Lasă un răspuns

