jump to navigation

1 mai, si? Mai 2, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

Ok, v-am ascultat jalbele-n protap legate de articolul precedent – ca n-ati avut rabdare sa cititi referintele, ca am fost amBIgua si n-ati priceput nimic, ca etc. Drept e ca nu ma pot eu lauda cu o constanta deosebita, sunt uneori BIpolara, laBIla, BInecrescuta (cam zilnic), hobBIta (la 1,50…), BIluta, ati prins ideea insist.

Bun si daca eu pentru voi nu sunt inteligiBIla, sa nu aveti pretentia sa pricep eu toata isteria asta cu „minivacanta de 1 mai”. De unde vacanta, dragilor? Fie ea si mini, dar nu a fost si a lipsit cu desavarsire. In lumea mea de corporatista cu flutras roz in piept, cand 1 mai pica duminica se cheama ca e in weekend. Weekendul este format din doua zile – sambata si duminica – care impreuna formeaza weekendul (ma repet BIneinteles) si nicidecum o minivacanta. Nu vreau sa numesc pe nimeni „idiot”, dar m-am mirat de cei multi care si-au luat zile de concediu cu ocazia acestui 1 mai duminical. FTW (fuckthewhat)?!

Eu m-am bucurat ca de fiecare weekend cu soare (o zi da si una nu, dar invers), fara sa-l iau pe 1 mai in brate si sa-l mangai senzual pe chelia transpirata de muncitor cu „tigarea” dupa ureche. Anul asta 1 mai a fost o amarata de duminica, intunecata si umeda ca o vagauna batrana, a mai urata zi din toata saptamana. Na, sa va linistiti odata!

Va salut din mers, BIpeda

Comentarii»

1. TB - Mai 3, 2011

imi plac postarile tale, sunt 1 mai BIutiful ca celalalt – daca mi-e permis un joc de cuvinte BIlingv

josnebunia - Mai 4, 2011

BI my guest 😛


Lasă un răspuns

