jump to navigation

Motivational Aprilie 6, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

Eu asa bine ma simt cand fac ceva ce am tot amanat, pe bune ca-i tare sentimentul. Da bine, nu-mi tineti acum teorii cu „ce poti face azi…” si „amanarea este hotul timpului”, ca va creste nasul si poate ma mai si uit urat la voi. Si nu vreti asta ca eu ucid din priviri.

Acum ca v-ati potolit, sa revenim la subiect, asta cu amanarile si sentimentul de victorie pe care il am eu cand in sfarsit fac o chestie. Cine stie, mie cel mai greu imi este:

1. sa merg la coafor – mai exact am o groaza teribila de frizer si imi dau lacrimile numai cand pun mana pe telefon sa-mi fac o programare. De-aia ma tund raaar si de obicei, dupa ce o fac, mai plang o tura. I know, I’m just a sentimental fool *sigh*

2. sa dau telefoane – oricand, oricui, pentru nu conteaza ce. Asa ca aman, poate ma suna ei pe mine (oamenii prieteni, clienti, furnizori, operatori Orange etc)

3. sa merg la dentist – nici n-are rost sa va mai explic, deja ma ia cu tremurat

DAAAR, astazi e abia miercuri si eu am reusit sa fac primele chestii din lista, fara sa clipesc, strangand din dinti si cu maxim de succes. So – yey me! Acum o pot lasa mai moale pentru restul saptamanii, ca nu m-am stricat intr-atat incat sa ma duc la dentist, I’m still my lazy, scared shitless self 🙂

Va salut din mers, ca am amanat destul

 

Later Edit (LE) : ia uitati si cauza : si Marte, si Uranus, si Jupiter mi-s in casa, adica au intrat in Berbec. Mie imi plac musafirii, asa ca facem party. Ma si miram de unde-atata energie si entuziasm pe capul meu. Acum e clar, nu?

Comentarii»

1. RAM - Aprilie 14, 2011

La dentist nimeni nu vrea

2. Oana - Mai 31, 2011

La dentist merg eu cu placere, el ramane mai frustrat ca mine :)). Recunosc: 1. eu sunt freak cu ingrijirea dintilor si cand ma duc acolo stiu din start ca nu are ce sa imi faca si ca o sa imi gadile orgoliul spunandu-mi ca nu vrea sa mai apar repede acolo & 2. el are simtul umorului.
Deci daca ai nevoie de dentist in Timisoara, ti-l recomand cu placere.

3. josnebunia - Iunie 2, 2011

Trimite-mi te rog datele de contact pe e-mail. In Timisoara am testat 2 cabinete – unul foarte scump si fancy, painless, unul mediu ca pret, dar traumatizant de-a dreptul 🙂


Lasă un răspuns

