jump to navigation

Sa da sau sa nu? Martie 28, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , , ,
trackback

Iata adevarata dilema a zilelor noastre. Pentru ca de cele mai multe ori confundam o nevoie cu mijloacele de satisfacere a respectivei nevoi. Daca mi-e sete pot sa beau apa, cola, ceai, din balta, corect? Si-atunci de ce ma dau cu fundul de pamant si-mi smulg parul din cap pana mor de sete langa fantana fiindca nu am limonada? Huh? Vreau sa pricep, vreau sa ma lumineze cineva si pe mine, sa ma salveze de la o moarte sigura in chinuri. E ca si cum creierul meu ar fi programat sa ignore alternativele. Se incapataneaza sa urle ca vrea LI-MO-NA-DA. Degeaba vine omul drag cu apa plata fara germeni fecali, cu ceai bun Clasic Spicy Cocktail de la Carturesti, cu Cola, in ultima instanta. Degeaba, eu ma uit urat, marai, amenint, dau ultimatumuri tragice, ma bag sub plapuma si plang cu suspine dupa limonada. El ma intreaba, ma mangaie si ma alinta, imi pune un pai verde si-o umbreluta in paharul cu Vitel, dar eu nu si nu. Ce-i de facut? Cine e de vina (aici)?

Sa beau apa de la omul drag sau sa-mi fac singura limonada? Sa mor de sete? Sa fac pe nebuna pana-mi da limonada? What to do, what to do…

Acest post este o alegorie isteata care are insa baze teoretice reale, conturate in lucrarile lui K.J.Lancaster, G.S.Becker, T.W.Schultz. Ha!

Va salut din mers, de voie, de nevoie…

P.S. Am primit cartile din lista 🙂 Multumesc, omu’ drag

Comentarii»

1. Vlad - Aprilie 6, 2011

Ți-aș da eu ție tot LI-MO-NA-DA ! Încăpățânată ce ești !

2. josnebunia - Aprilie 7, 2011

Si cand te gandesti ca nici macar nu-mi place asa tare limonada …Femeile astea, nu?


Lasă un răspuns

