jump to navigation

Viata sociala Martie 18, 2011

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Pentru ca imediat aniversez un an de Timisoara ar fi absurd sa ma plang de absenta activitatilor in societate, asa cum faceam la inceput aici. Iesim si noi in lume, in incercarea un pic agitata uneori de a crea un echilibru intre ceea ce ne place sa facem si ce facem de fapt la birou toata ziua 🙂 E un fel de gluma… Mergem la teatru si o spun fara pic de snobism, pentru ca nu alegem piesele dupa celebritatea actorilor si nici dupa trend si din cand in cand prindem si cate un concert.

Din lantul acestor activitati se desprinde insa evenimentul la care am participat in 9 martie, Anivertango pe numele lui oficial. Evenimentul a fost dedicat lui Astor Piazzolla, personaj de care eu am auzit acum pentru prima data…si rau am facut ca nu m-am interesat de el pana la varsta asta, pentru ca Dl. Piazzolla a reformulat tango-ul argentinian si a creat Nueavo Tango, un gen muzical care iti da fiori pe sina spinarii. E sexy, e indraznet, e sfasietor…Evenimentul a fost remarcabil prin faptul ca pe scena s-a aflat Nuevo Tango Quintet care reuneste 5…romani, dragilor. Da, romani super talentati, din medii muzicale diferite – jazz, clasic, folclor – care in seara de 9 martie m-au tinut cu ochii inchisi, cu urechile ascutite, cu pielea de gaina si cu fluturasi in stomac. Va spun drept ca tango-ul lui Piazzolla interpretat de ei m-a facut sa ma reindragostesc de …deja iata ca dau prea mult din casa. Tango-ul e de vina, am zis!

Cateva link-uri, ca nu sunt egoista si va doresc si voua tot binili din lumi 🙂

Nuevo Tango Quintet – Oblivion (din pacate se termina brusc). Pentru varianta completa in interpretarea unui cuartet click. (mie tot varianta de la Nuevo Tango Quintet imi place mai mult)

Din culise – aici.

Deci se poate si la Timisoara, da?

Va servus din mers, ce spuneam?

 

LE : Mie imi place Sasha – la vioara 😛 Ah, si asta e postul cu numarul 100

Comentarii»

1. serbet - Martie 18, 2011

Da, pacat ca nu stiai de Piazzolla… orice-ai face, sa nu ratezi Tango Nuevo (sic), albumul pe care canta (dl Astor insusi) cu Gerry Mulligan, unul dintre cei mai mari saxofonisti there ever was… enjoy 😉

2. josnebunia - Martie 21, 2011

By the way, am ascultat Katatonia as I promissed. Din pacate (sau nu) nu mi-a dat starea sa blog about it, dar mi-a placut in sinea mea. 10q for the music 🙂


Lasă un răspuns

