jump to navigation

Bloguleee…mă ierţi? Februarie 26, 2011

Posted by josnebunia in N-am somn.
Tags: , , ,
trackback

Câte luni au trecut de la ultima postare? Au fost luni de linişte, fără gânduri hoinare, luni în care mi-am împins autocontrolul dincolo de orice limită pe care mi-aş fi închipuit-o vreodată. Şi mi-a fost…bine. Am citit Paler…muuult, să-mi umplu inima cu ziceri şi spirit. Am citit şi Orhan Pamuk, o lectură provocatoare în fiecare roman şi mai vreau. Şi acum simt iar cuvintele cum roiesc în vârfurile degetelor mele, simt că am din nou ceva de împărţit cu voi toţi, cu fiecare în parte, că toată răfuiala cu mine însămi a avut un rost.

Am o surpriză a mea evident. Dar despre asta în episodul viitor 🙂

Vă salut din mers, pentru că meritaţi

Uai, am uitat piesaaaa : click repede! Reeepeeedeee, am zis

Comentarii»

1. Bogdan - Martie 2, 2011

Nu te iert eu:)
Bogdan Mihaila

2. josnebunia - Martie 16, 2011

Bine te-am (re)gasit 🙂


Lasă un răspuns

