jump to navigation

Resemnare Noiembrie 10, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , , ,
trackback

Ok, sa zicem ca am acceptat sa ma ratacesc, mi-am dorit asta si imi asum toate deciziile care m-au pierdut. Pentru mine fiecare zi e un labirint, asa a fost mereu. De la o vreme insa mi-am pierdut orice interes de a mai gasi drumul cel bun si asa am ramas blocata in labirintul unei zile anume. Nu stiu exact cand am renuntat, daca era luni, marti, miercuri, daca ploua sau inca nu venise toamna. Singura certitudine e ca sunt blocata acolo. Sunt zile in care ma misc prin labirint, imi plimb mana pe ziduri si privesc in sus, niciodata inainte, ca si cum de sus ar veni izbavirea mea. De cele mai multe ori insa zac intr-un colt si rumeg trecutul pana cand ma apuca disperarea si incep sa alerg, batand cu pumnii in pereti, incercand sa smulg caramizile. Vreau sa ies! Inca stiu cine sunt si vreau sa gasesc iesirea inainte de a uita complet.

Mi-am purtat mereu labirintul in mine…nu stiu de ce m-am lasat acum sa ma ratacesc. Poate pentru ca eram convinsa ca o sa vii dupa mine…sa ma salvezi…te iubesc.

 

 

Va salut din mers, aveti grija de voi

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

