jump to navigation

I’ve lost my song Octombrie 14, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , , , ,
trackback

The Cat Empire – The Lost Song

Stiu ca v-am innebunit pe multi cu piesa asta, asa ca dati play si imagine me dancing. E un pic sadic ce va cer? Oh, well… Eu daca o ascult imi amintesc momente aparte cu fiecare dintre voi, clipe decupate din context din care imi compun eu marele colaj cu oameni dragi de care mi-e dor…My Way…Janis…A3…apartamentul din Marasti…nume nu dau ca n-am chef de pomelnice pe blog, va stiti voi.

But I feel lost. Si nu, nu are legatura cu „noi-ul” din care fac parte, nu are rost sa speculati pe tema asta, ca ma stiti mai bine de atat. Simt ca orasul asta imi aminteste in fiecare zi ce nu sunt, mai adanc si mai dureros decat oricare alt loc pe care l-am onorat cu prezenta. Ma simt o impostoare. Aici aparenta e tot ce am pentru ca oamenii care ma accepta asa cum sunt si care m-au primit in sufletul lor, sunteti voi, aia de departe. Nu mai stiu sa fac efortul socializarii cu oameni noi si ma intorc mereu catre mediul familiar pe care l-am lasat in urma. Singuratatea asta, izolarea sociala autoimpusa, contradictiile din mine…toate ma sufoca. Poate ca citindu-ma va considerati norocosi sau poate ca pentru cateva minute sirul problemelor voastre se intrerupe si aveti curajul sa…I’d better cut the psycho analysis crap, right?

Problema cu luatul vietii de la 0, oricat de incitant ar parea, e ca esti pus fata in fata cu cele mai negre frici si daca nu te cunosti suficient de bine, daca nu esti pe deplin stapan pe competentele si aptitudinile tale, cedezi presiunii si te pierzi. Mi-e greu sa raspund la intrebarea „Cine sunt?”…I’ve lost my song.

 

Va salut din mers, oricine-as fi

Comentarii»

1. Vlad - Octombrie 23, 2010

…but I like your strange song…


Lasă un răspuns

