jump to navigation

Despre motivare…în dragoste? Octombrie 7, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , ,
trackback

Obiectivele mă motivează. Eu aşa funcţionez. Ca să pot trăi liniştită zi de zi, trebuie să ştiu că fiecare zi din şir mă duce mai aproape de implinirea unui obiectiv stabilit în prealabil. I’m a control freak, so what? Dacă nu am un scop stabilit, indiferent că e pe termen scurt sau lung, îmi piere cheful de viaţă, zilele par nesfârşite şi se scurg inutil spre nimic. Intru într-o stare de amorţeală din care nu mă mai scoate decât o posibilă nouă ţintă către atingerea căreia să-mi concentrez toate eforturile şi toată energia, să simt că trăiesc, în puii mei!!! Mda…greu de înţeles, şi totuşi atât de uman…

Şi ok, să zicem că aş fi gata să accept că gandirea mea e complet pe dos faţă de cea a unui om normal. Prove it! Serios, pe voi ce vă motivează? De ce vă ridicaţi din pat dimineaţa? De ce munciţi? Ce aşteptaţi? Unde vreţi să ajungeţi? Pe scurt, da?

Iar în partea a doua (wow, veţi crede că postul ăsta chiar are o structură 🙂 neah, just playing with you) vă supun atenţiei următoarea dilemă : să cauţi un job care ţi se potriveşte şi îţi oferă şansa de a merge cu plăcere la birou? sau să păstrezi un job din care iese banul, fără nici o altă satisfacţie? Da, evident că nu e o alegere uşoară, de-aia e o dilemă pe care o pun pe blog. So, what would you do?

 

Vă salut din mers, zi de zi

Comentarii»

1. Dan - Octombrie 7, 2010

Interesant subiectul…dar stie toata lumea ca daca am avea obiective am fi germani, deci nu prea se aplica la noi ( românii adevarati )intrebarea ta 🙂
Cat despre intrebarea cu jobul…nici asta nu prea are sens…ce iti poate provoca placere mai mare decat a merge la birou in Mercedes ( care da, e scump ) ? 🙂
Daca intrebai depre satisfactiile pe care ti le aduce practicarea propriu-zisa a jobului…poate discutam altfel 😛
Am zis

2. josnebunia - Octombrie 8, 2010

Si ai zis bine, evident. Poate ca cineva de la CISCO ne-ar ajuta la partea cu Mercedes-ul :)In rest, stii tu foarte bine ce intrebam, dar accept sa o dai cotita, e ok.

3. ,,, - Octombrie 8, 2010

„Orice lucru bun in viata e ilegal, imoral sau ingrasa”, deci mai bine cu Mercedes

4. Vlad - Octombrie 9, 2010

Pot să dau copy-paste postului pe blogul meu ?! :)))))))))
Serios…parcă l-am scris eu…și totuși…nu…dar m-am regăsit rău de tot aici :))

5. josnebunia - Octombrie 11, 2010

Poti, Vlad, sigur ca da, numai sa pui link, sa-mi faci si mie trafic 😉 Sau poti prelua „tema de gandire” si sa o dezvolti pe blogul tau, ca o leapsa, stii?

6. josnebunia - Octombrie 11, 2010

Deci dragostea ingrasa? Hmmm…

Dan - Octombrie 11, 2010

Ingrasa, nu ingrasa, dar ai observat cu câta maiestrie am reusit cu totii sa raspundem succint si la obiect intrebarilor tale?

7. josnebunia - Octombrie 11, 2010

Stiam ca n-o sa ma lasati la greu :)))


Lasă un răspuns

