jump to navigation

Problem solving Septembrie 30, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

I’m doing it wrong. Definitely.

Cand nu pot rezolva o problema, imi vine sa ma fac mica mica si sa ma ascund intre scandurile de la parchet. Nu mai respir, nu mai cer, nu mai poftesc, nu mai zambesc si nu mai vorbesc. Imi tin problema la piept si o hranesc cu toate fricile mele pana cand devine centrul universului meu mic din podea. Sau dau un mail, sperand sa nu imi sune telefonul prea curand. Mi-e rusine sa cer ajutor. Mi-e rusine sa cer, punct.

Sufar de  ambivalenta si am uitat cine sunt de fapt, dar stiu foarte clar ca nu sunt nimic din ceea ce imi doresc sa fiu. Complicat? Da? Nu? Cum e oare posibil ca un om care iubeste cu fiecare celula orice, sa se urasca pe sine atat de mult? I don’t wanna talk about it… Inima mea ar fi ok daca n-as mai tortura-o atat. Cineva are totusi grija de ea…Multumesc.

Va salut din mers, m-am ascuns

Comentarii»

1. robert - Octombrie 4, 2010

face it. facebook..


Lasă un răspuns

