jump to navigation

Cogito ergo sum Septembrie 20, 2010

Posted by josnebunia in N-am somn.
Tags: , , ,
trackback

…sau din putul gandirii:

„Frica este mai ales boala celor care gandesc” – Octavian Paler

Sa fie oare un indemn sa vedem partea plina a paharului? Adica e nasol ca ne este frica, dar macar e un semn ca gandim? Fara sa ma laud, eu sunt plina de frici. Oare gandesc prea mult? Tot Paler spune ca oamenii rationali sunt mai usor de controlat prin frica, asta pentru ca ei sunt capabili sa previzioneze consecintele faptelor lor si astfel actioneaza pentru a evita pedeapsa. Frica se naste la nivel constient, nu afecteaza pasiunile…Eu iubesc rational…

Si pentru ca nu pot lasa cartea din mana, va mai dau un subiect de gandire. Fiecare dintre noi are haosul sau si se afla in una din urmatoarele faze: negarea haosului, ratacirea prin haos sau incercarea de a face ordine. Va recunoasteti pe undeva? Daca nu, e clar in ce faza sunteti 🙂

E luni, un pic de intelegere, va rog.

Va salut din mers, cu haosul meu ordonat cu tot

Comentarii»

1. Vlad - Octombrie 9, 2010

Eu tot încerc să-mi fac ordine…dar e greu 😦


Lasă un răspuns

