jump to navigation

Sunt nebun, dar ma tratez! Septembrie 6, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

Imi cer scuze pentru lipsa diacriticelor, dar scriu de pe laptopul de serviciu si nu am rabdare sa-l configurez, na!

Stiu ca eu am inceput cu Josnebunia – sau mai bine nu, dar evenimentele din ultimele luni m-au indemnat sa nu mai astept ca problemele sa se rezolve de la sine si, for once in my life, sa fiu proactiva. Refuz sa imprim acestui post un accent melodramatic, asa ca faceti-mi pe plac si radeti cu mine de partea amuzanta a marturisirii. Sunt deja la a treia sedinta la psiholog…stiu, pentru unii vestea e o surpriza pe sistemul „Andreea e o fiinta echilibrata, nu se poate!”, pe cand, cei mai multi dintre voi, care ma si stiti mai bine veti rasufla usurati, ochii vi se vor umple de lumina si veti sopti „In sfarsit…” Si aveti mare dreptate sa va bucurati 🙂

Pentru a parafraza metafora utilizata de dna psiholog, eu am pierdut niste chei, care se pare ca erau, sunt sau vor fi foarte importante in viata mea de femeie normala. Cu toate astea eu le-am pierdut, ceea ce mi se pare destul de ciudat fiindca de obicei am mare grija de lucrurile mele, mai ales de chei, dar na, fie, macar mi-am dat seama ca nu le mai am si am inceput sa le caut. Dar pentru ca shit happens to good people, mai e si intuneric si deci am nevoie de o lanterna. Si cum evident mi-as pierde concentrarea daca lanterna ar fi la mine si as incepe sa ma joc cu ea – on-off, on-off, on-off  – uitand complet de chei, e nevoie de cineva care sa tina lanterna. Ei bine, daca n-ati pierdut firul si sunteti inca pe val, aici intervine dna psiholog – Ta daaa – in rolul persoanei care imi va tine mie lanterna ca sa-mi gasesc cheile. Phew!

Si cu asta va las, dar voi reveni cu peripetiile de pe parcursul cautarii. Voi ce ziceti, le gasesc? Cum ce? Cheile! Unde-ati fost pana acum?!

Va salut din mers, orbecaind dupa chei

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

