jump to navigation

Eat, pray, love August 24, 2010

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , , , ,
trackback

Poate parea surprinzator, dar nu despre film voi scrie si nici despre cartea autoarei Elizabeth Gilbert. Desi, din cate am auzit, filmul merita vazut, iar cartea ofera o lectura placuta. In plus, subiectul e hrana pentru trup si suflet, asa ca va incurajez sa faceti loc in program si pentru asta.

Dar, revin la subiectul postului si recunosc faptul ca sunt gurmanda (although you can’t really see that) si tind sa apreciez sau nu un oras, o tara, o regiune si dupa cum se mananca acolo. De exemplu, in marea vacanta despre care v-am scris acum ceva timp, am petrecut cateva zile intr-un satuc de munte din Italia – Antagnod. In afara de vederea minunata catre Alpi, mie mi-a ramas drag pentru cele trei restaurante (singurele locuri in care se putea manca in sat) care ne-au innebunit papilele gustative cu mancarea specific valdostana – o minune pentru care m-as intoarce acolo cu prima ocazie.

Dar toata placerea mea de a gusta din felurite mancaruri se duce pe apa Sambetei daca trebuie sa mananc singura. Si de ieri seara exact asta fac…and it’s fucking sad, I tell you. Singura la cina, singura la micul dejun, pranzul prefer sa il sar oricum. De calitatea mancarii chiar nu ma pot plange, se stie ca in Ungaria se mananca excelent, dar mie tot imi sta in gat, langa un nod de plans care ma tot sugruma. Sa nu mai zic ca pana si chelnerul m-a privit cu mila cand a luat celalalt tacam de pe masa, how fun is that, huh? Mai am de stat 3 zile singura in Budapesta si mi-e teama ca pofta de mancare nu-mi va reveni la timp sa ma pot bucura de meniul bogat 😦

Oricat de buna ar fi cafeaua dulce cu lapte la micul dejun, daca nu am cui zambi peste masa, nu-i nici un farmec… mi-e dor.

Va salut din mers, live from Budapest

Comentarii»

1. Vlad - August 28, 2010

Să mănânci singur e unul din cele mai triste lucruri de pe lumea asta !!!

2. josnebunia - Septembrie 1, 2010

Bine ca a trecut 🙂 Cand vii acasa?

3. Vlad - Septembrie 4, 2010

Luni, 06.09.2010 sunt acasă 🙂


Lasă un răspuns

