jump to navigation

Mărturisiri August 2, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , , , ,
trackback

Câteodată toată libertatea asta a mea e cea mai ticăloasă dintre închisori. Mă trezesc uneori dimineaţa cu stomacul făcut ghem, cu gura uscată şi ochi dureroşi. În dimineţile astea abia mă dau jos din pat, deschid laptopul şi îmi încep ziua „la birou”. Încerc să beau din cafea, dar amestecul dulce mi se opreşte în gât şi mai bine mă opresc.

Mereu am trăit în extreme şi poate că excesul de cumpătare îşi bate joc de dimineţile mele, altfel fericite. Sau poate sunt doar uşor demotivată, poate că vara asta e de vină, cu căldurile ei cu tot. Mi-e dor de acasă şi oricâte zile aş petrece cu părinţii mei, despărţirea e la fel de tulburătoare. I feel empty inside.

Da, timpul trece şi nu ne este întotdeauna favorabil. Am terminat de citit Paler – „Deşertul pentru totdeauna” şi probabil că şi lectura a avut o oarecare influenţă asupra stării mele. Cert e că omul ăsta a petrecut o vară întreagă aşteptând să moară, după care a mai trăit încă şapte ani… Eu aş fi fost dezamăgită. Am senzaţia că-mi irosesc timpul şi că, mai rău, îi antrenez şi pe ceilalţi în activitatea asta istovitoare. Îmi pare rău.

Am început să iau ore de condus…God help us all!

Vă salut din mers, pe patru roţi

Comentarii»

1. Vlad - August 3, 2010

Nu ai fi (fost) dezamăgită !!!

2. Serban - August 4, 2010

pai de ce? nu ti-ai luat permisul la Roman? Cand era sa ne calci pe mine si pe Madalina?

3. josnebunia - August 4, 2010

Imi incerc norocul si la Timisoara 😛 Pe cand o vizita?


Lasă un răspuns

