jump to navigation

Ipoteze Iulie 14, 2010

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , , , ,
trackback

Ar fi foarte interesant să ştiu ce v-a trecut prin cap în ultimele săptămâni…să zicem 5, cam atâtea sunt de la ultima postare. Ştiu că nu-s atât de importantă încât să faceţi scenarii cu privire la motivul absenţei mele îndelungate, dar chiar nu v-aţi întrebat nici o secundă unde sunt? Cu cine? (Just kidding, of course, ha ha funny, right?) Nu? Nimic? Oh well, vreţi nu vreţi m-am şi întors şi nu duc lipsă de cuvinte – poate doar de fraze coerente, dar asta nu e o surpriză 🙂

Am fost în vacanţă, printre altele, m-am urcat sus de tot pe acoperişul lumii şi de-acolo am plonjat direct în Adriatică, dar am încercat şi Mediterana cu degetul, ca să nu-mi pară rău mai târziu. Ne-am rătăcit (da, n-am fost singura :P) pe străzi mici cu istorie multă, înghesuită în zidurile clădirilor vechi, am mâncat numai bun (dar o vreme o să mă ţin departe de peşte şi fructe de mare, get my point),  am văzut doar frumos, am zâmbit numai mult şi ne-am ţinut numai de mână. Poze mai târziu că nici eu nu le-am văzut pe toate…decât de vreo două, hai trei ori.

Se-anunţă schimbări importante care mă fac să dau din picior a nerăbdare, se întrevăd direcţii noi care-mi crispează stomacul – or fi fluturaşi? or fi balauri? no clue – aştept şi toamna cu sufletul plin de vară, copt, numai bun de cules.

Dragii mei, spor la concedii, la numărat bani, la făcut copii, nunţi, prostioare, nebunii, succes la admiteri şi mult curaj la renunţări. Mi-a fost dor de voi.

Indiciu din vacanţă : click. Enjoy!

Vă salut din mers, cu soare-n privire

Comentarii»

1. Dan - Iulie 14, 2010

Ca sa nu te mai simti ignorata, un scurt si la obiect ” Welcome back ” 😉

2. josnebunia - Iulie 15, 2010

Şi oferta tot pe blog mi-o trimiţi? 😛 Să te bucuri de vacanţă, că şi mie mi-a fost bine, merităm 🙂

3. Vlad - Iulie 18, 2010

”Cu soare-n privire”- mie mi-a ajuns asta…ca să înțeleg 🙂

4. josnebunia - Iulie 19, 2010

Mi-a placut ce ai scris despre mare 🙂 Nu-ti las comentariu la tine, ca ai prea multe fane (asa, zambeste frumos, gata). Chiar scrii din ce in ce mai bine, keep it up!

5. Vlad - Iulie 24, 2010

Da, am zâmbit ! Și mulțumesc frumos, chiar dacă nu îmi lași comentariu niciodată 😛


Lasă un răspuns

