jump to navigation

Talk to me, baby Iunie 7, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

Tot în google search am găsit şi asta „subiecte de dezbătut într-o relaţie”…Păi da, se pare că se caută intens chestia asta, aşa că m-am hotărât să mai fac un bine (Vlad, sper că ai rezolvat cu pozele, da?) şi să public aici lista. Luaţi deci ceva de scris şi notaţi :

Just kidding, of course. Cum să cauţi, măi, aşa ceva? De unde să ştie Great Master of All Knowledge a.k.a. Google ce poţi tu să discuţi cu iubitul/iubita? Chiar nu mai găsiţi nimic de interes comun? Uşor nu e, într-adevăr, dar tind să cred că subiectele care merită dezbătute ies la suprafaţă mai devreme sau mai târziu. Aşa că, nu-i stres, mai bine nu grăbim lucrurile punându-i dragului în faţă o întreagă listă, pe sistemul „Ia scumpule şi meditează, că mâine îţi dau test” 🙂

Anywho, eu cred că mai important decât ce discutăm într-o relaţie, e cum gestionăm tăcerile atât de necesare. Pentru asta am un fragment mai vechi de pe cafeneaua.com:

„Nu mă mai întreba nimic.nu mă mai privi lung şi întrebător.taci…ţine-mă de mână, încet, nu mă mai strânge. de ce eşti crispată…e o convenţie. eu privesc în podele, tu nu scoţi un cuvânt – pare că ştim amândoi despre ce e vorba. încearcă să  înţelegi silabele din vârfurile degetelor. poţi să îţi închipui orice : un miros minunat de ceai cu scorţişoara (numărul 51 în ceainăria noastră favorită, parcă…), un trandafir alb şi altul roşu, un halat (tot roşu, dar închis); închipuieşte-ţi că suntem unul, că ne simţim, că nu am uitat de noi, că putem umple tot coridorul ăsta sec şi pustiu de cămin cu un sărut, că sunt puternic, că îmi poţi fi aproape…orice, numai ţine-mă de mână şi nu mai spune nimic…”

Am preferat să vă transcriu textul pentru că nu am găsit cuvinte mai potrivite pentru a exprima puterea intimităţii care se crează printr-o tăcere potrivită.

Dacă totuşi sufle’elul vostru tremură după dezbateri şi discuţii, vă propun să exersaţi „dirty talk„, just to spice things up a little 😉 Şi acum liber la râs.

Vă salut din mers, tac frumos

Comentarii»

1. Vlad - Iunie 9, 2010

Nu pun fată nici o poză ! Cine mă cunoaște știe cum sunt 😛

2. josnebunia - Iunie 9, 2010

Aşa, fii rău, fii nemilos! I love it when you play hard to get 😛


Lasă un răspuns

