jump to navigation

Să zicem că… Iunie 2, 2010

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , , , ,
trackback

Mă bucur că fanii mei continuă să-mi urmărească blogul, chiar şi atunci când fac pe inabordabila şi mă dau dispărută săptămâni întregi. Dragilor, nu ştiu dacă voi chiar existaţi, dar aleg să mă încred în statisticile care îmi arată un număr constant de vizitatori 🙂

Până acum n-am putut scrie pentru că m-am ţinut cu mâinile de burtă de atâta râs. Cum de ce? Păi nu v-am spus că trebuie să existe o parte amuzantă? Well, ea există, dar e nevoie de un simţ al umorului foarte bine dezvoltat pentru a o identifica. Aş putea chiar să exagerez un pic şi să spun că e chiar un umor negru, dar n-aş vrea să vă zugrăvesc un tablou mai cenuşiu decât e defapt.

Pentru că ştiu că aşteptaţi cu înfrigurare (e de la vreme în mare parte) veşti despre Timişoara, n-o să vi le dau. Bine, bine, lăsând vedetismele la o parte, adevărul e că m-am săturat să răspund la întrebările „Cum e la Timişoara? Cum sunteţi? Cum e cu job-ul?”. Da, pe cuvânt, până peste cap. Şi nu, nici măcar nu am un răspuns standard, pentru că stările, părerile şi impresiile mele oscilează atât de puternic în ultima vreme, încât răspund fix ce mă taie capul pe moment. Aşa că, dacă aţi auzit variante diferite, don’t panic, just blame it on my swinging moods.

Acest post este demn de revenirea mea în forţă, pentru că am reuşit să vă comunic atâtea făra a vă spune totuşi ceva concret – mă felicit pentru asta, iar pe voi vă trimit la culcare, hai, pe cai, că se filmează, vâjjjj.

Vă salut din mers, tot Ardealu-i fruncea, mă

Comentarii»

1. Viata sociala « Jos nebunia? - Martie 18, 2011

[…] Timisoara ar fi absurd sa ma plang de absenta activitatilor in societate, asa cum faceam la inceput aici. Iesim si noi in lume, in incercarea un pic agitata uneori de a crea un echilibru intre ceea ce ne […]


Lasă un răspuns

