jump to navigation

Amalgam Mai 5, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , ,
trackback

Ok, e un post cu de toate pentru toţi pentru că de când n-am mai scris m-au bântuit ganduri de tot felul, care nu-şi găsesc locul în zile.

Încep prin a-mi onora ameninţarea către Şerban, aşa, să nu aibă cumva impresia că a scăpat de înfăţişarea publică a relaţiei lui 😛 So, happy 1 year aniversary, lovebirds!!!

Aniversarea lor (Şerban+Sabina=Love) are mare legătură cu rememorarea minunatului 1 mai 2009, când am lenevit pe plaja din 2 mai, cu o scurtă incursiune în aglomerata Vamă. Iată şi poza, să nu existe confuzii :

Ză Love-Birds

1 mai în 2

Booon, mi-am luat o piatră de pe inimă şi-o obsesie de pe creier, acum pot să-mi văd liniştită de angoasele mele. Mda, aşa, bucuraţi-vă de răul altuia, ce să zic…

Anul ăsta, 1 mai m-a bucurat în Cluj, cu prieteni dragi şi o groază de soare care mi-a dezmorţit doruri neştiute, m-a liniştit şi mi-a făcut poftă de mici…pe care i-am mâncat, cu riscul de-a-mi da sufletul la sală în viitorul apropiat. Dar cu poftele nu te joci.

Dacă aţi văzut marea anul ăsta, lăsaţi-mi şi mie o scoică pe aici pe undeva, bine? Nu de alta, dar simt miros sărat şi tare-aş bea o cafea la ibric cum numai în 2 mai se mai face. Secretul constă, zic eu, în combinaţia excelentă de 50% apă caldă, 47% zaţ înnecăcios şi 3% nisip auriu – don’t try this at home, for the love of God 🙂

Şi după cum vă anunţam încă de la început, complet fără legătură, mi-am cumpărat în sfârşit un buchet mare şi mov de liliac. Cocoţat pe raft dă camerei mele un aer mult mai romantic, creând un feeling de iatac boem din alte vremuri. Deci pot să mă simt prinţesă? Pot? Poooot? Nevermind.

Azi mi-e dor de casă…dar despre asta într-un post viitor 🙂

Vă salut din mers, cu soare cu tot

Comentarii»

1. Serban+Sabina - Mai 11, 2010

De ce ai pus poza aia? Nu imi prinde latura fotogenica. Oricum, multumim de urare… nu mai stiu ce sa zic.

2. josnebunia - Mai 13, 2010

Las’ ca va zic eu atunci…vreo doua! Pai asta-i comentariu? Si oricum, latura ta fotogenica n-ar trebui sa fie accesibila decat Sabinei 😛 Am fost de treaba, da?

3. Vlad - Mai 29, 2010

M-am aruncat o dată în ea și pentru tine. Scoica nu știu cand apuc să ti-o dau…

4. josnebunia - Iunie 2, 2010

Of, sincer, e tare ciudată schimbarea asta…Dar facem cumva să ajungă scoica la mine, neapărat. Mi-e dor de vooooiiii!


Lasă un răspuns

