jump to navigation

Percepţii Aprilie 26, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , , , ,
trackback

Noua mea pasiune – mind blowing

Ce înseamnă „noi”? Da, chiar vreau să vă daţi cu părerea, să vă exprimaţi liber, chiar şi sub protecţia anonimatului, să spuneţi orice vă trece prin cap când vă gândiţi la noi, la voi, la prostii, la lucruri sfinte, ziceţi numai, mărturisiţi, împărtăşiţi, eliberaţi-vă!

Pentru mine „noi” însemna:

– curăţenia de sâmbătă, la început împreună, apoi tot mai des doar eu, el preferând să nu inhaleze praf;

– certurile de la cumpărături – sâmbăta dimineaţa de obicei – despre cum trebuie aranjate şi sortate produsele în pungi – fascinating, I tell you;

– singurătatea în doi;

– masa de seară gătită de mine, când el îmi povestea despre stresul de la muncă, shitty days, nervi, discuţia sfârşindu-se inevitabil cu întrebarea „tot n-ai găsit job?” – mda, seri de neuitat, priceless;

– nopţi cu filme, popcorn, eu şi cu mine;

Eu mă feresc de „noi” şi am învăţat să fiu foarte bine „eu”, aşa că, be patient. I’m always happy to learn new things and have a change in perspective. Şi tare aş vrea ca „noi” să însemne de data asta o alăturare armonioasă a două persoane, fără lupte pentru putere, fără războaie psihologice având ca miză anularea celuilalt, fără ironii având ca unic scop umilirea unei părţi din „noi”. Da, mi-a plăcut „Jeux d’enfants” (Love Me If You Dare), dar nu, „cap ou pas cap” nu reprezintă idealul meu de iubire, iar melodia e chiar lame 🙂 O prefer pe asta, evident.

Vă salut din mers, noi suntem bine, voi?

Comentarii»

1. Vlad - Aprilie 28, 2010

Probabil postul meu preferat până acum ! Cea cu filmul e genială…deși prefer melodia din film 😉

2. josnebunia - Aprilie 28, 2010

Si totusi ce inseamna „noi”? 😛

3. ... - Aprilie 28, 2010

Utopioc…

4. josnebunia - Aprilie 28, 2010

Utopic „noi” in general sau un „noi” sanatos si armonios?

5. Vlad - Aprilie 29, 2010

Noi ? ”Am învățat să fiu foarte bine ”eu”…” 🙂
Noi…e frumos noi…când se ajunge la adevaratul noi…și nu e utopic !
Ce înseamnă ? Tot !

6. ina - Mai 4, 2010

noi e doar o parte din „eu, tu şi ceilalţi” sau „eu, tu şi noi”

am o prietenă care în relaţia ei foloseşte (în glumă) principiul: „ce e al meu e al meu, ce e al tău e al nostru” se deduce ideea de noi

noi e când nu mai contează atât de mult EU ci TU

noi poate că e eu şi el în lumea mea
şi cu certitudine este jocul primordial…

noi mai sunt valorile în care credem împreună, ideile pe care vrem să le aducem la viaţa colaborând şi ţinutul de mână când traversăm strada

to be continued 🙂

7. josnebunia - Mai 5, 2010

Noi e frumos in doi 🙂 Multumesc Ina pentru perspective, poate se transforma intr-un post intreg sau o pseudo-leapsa 😛

8. ina - Mai 5, 2010

ideea de leapsa nu suna rau.. la cate variante de „noi” exista 🙂

9. Q.e.d. « Jos nebunia? - Martie 19, 2011

[…] Probabil ca toate noi-urile sunt la fel…and then you die. Apropos de asta. […]


Lasă un răspuns

