jump to navigation

Ha Ha! Aprilie 25, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , ,
trackback

Play, repede, repede pentru o fărâmă de optimism dinamic 🙂

Gata, în sfârşit am preluat controlul asupra blogului. Da, dragilor, după fix două săptămâni am semnat un armistiţiu cu stimabilul blog aşa că am voie să mă exprim din nou pe aici. Recunosc, condiţiile păcii nu-mi sunt tocmai favorabile, but a man’s gotta do what a man’s gotta do, so here I am. Dacă v-am făcut cât de cât curioşi, să vă şi povestesc cum s-a ajuns aici, nu?

Totul a început într-o frumoasă după-amiază de duminică. Afară era destul de răcoare, deşi soarele zâmbitor ar fi putut păcăli pe oricine că e vremea potrivită pentru o plimbare. Dar nu şi pe mine, aşa că mi-am petrecut duminica în casă, cu un film şi o carte. Pentru că mi-a plăcut filmul, pe seara m-am gândit să vă împărtăşesc şi vouă impresiile mele. Şi încep eu să scriu despre ce film bun e „Shutter Island”, deşi mi-a trezit vagi senzaţii de deja-vu pe ici pe colo, că Scorsese se pricepe să-şi ţină publicul în suspans şi că, atenţie, Leonardo DiCaprio e genial în filmul ăsta. Ei, când am ajuns la punctul ăsta, numai ce se înfoaie deodata blogul şi-ncepe : că a auzit el pe alte bloguri mai populare că DiCaprio ăsta e foarte lame şi că nici în rolul din „Shutter Island” nu-i prea convingător, că tot filmul e previzibil de nici Scorsese nu se prea laudă cu el etc. Şi o ţine blogul meu tot aşa, până când, ca orice banală dispută, şi a noastră degenerează într-o ceartă cu scântei. Ia auziţi şi voi ce-mi zice, că nici măcar nu mă pricep la critica de film şi să-i las pe alţii mai avizaţi să-şi dea cu părerea, că şi-aşa n-are o poziţie prea bună în ZeList şi asta i-ar mai lipsi, să râdă celelalte bloguri de el, că e fan DiCaprio (se pare că în blogosferă asta e un fel de supremă umilinţă). Şi-a mai amintit şi că nu l-am sărbătorit pe 1 aprilie când a împlinit un an. Ok, my bad – La mulţi ani, dragule! În fine, a continuat el aşa o vreme, eu am încercat să-l înduplec, el nimic. Ca să nu mă mai lungesc, azi eu am fost de acord să nu public review-ul despre film, iar el mi-a dat voie să mă exprim liber pe orice alt subiect.

Şi-am sărit peste-o căpşună, să vă dau o veste bună – I’m back 🙂

Vă salut din mers, căpşuni cu ciocolată – yummy

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

