jump to navigation

Răceala şi indiferenţa Martie 31, 2010

Posted by josnebunia in In secret, Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

Fac ce fac şi mă izbeşte pofta de scris fix în mijlocul zilei, fix la birou. Încerc să mă concentrez, să fiu conştiincioasă, să răspund la telefon, să stabilesc întâlniri, să închid oferte, să zâmbesc, să deschid exceluri, să nu beau cafea, să nu-mi aprind ţigara. Şi în tot acest timp mintea mea ţese poveşti, construieşte dialoguri imaginare, se înfioară de groază la un simplu gând, se dilată şi se contractă, transmiţându-mi cuvinte în vârful degetelor şi atunci rapoartele mele de sfârşit de lună devin parcă prea personale, se umplu cu amintiri felurite, cu emoticon-uri. STOP!. Opreşte-te, femeie bună, că ai o chirie de plătit, God damn it. Şi mă opresc, dar toată ziua tropăi de nerăbdare să ajung acasă până nu uit fraza, până nu-mi ies din cap toate istoriile.

Dar de obicei, astăzi nefiind o excepţie, ajung acasă şi scriu un articol fără nici o legătură cu gândul iniţial care rămâne stingher, neterminat şi de sine stătător în introducere. Aşa că, să luăm o pauză pe piesa asta şi-apoi vedem ce mai citim. Ah, da, trebuie să vă anunţ că am revenit pe pământ. După entuziasmul şi euforia din ultimele luni, iată-mă picată din al 9-lea cer. Se pare că norişorul meu alb şi pufos, pe care ajunsesem chiar să-l îndrăgesc, şi-a dat duhul sub greutatea mea fericită. La o primă verificare, în afară de câteva julituri pe creier, un junghi în inimă şi un cucui care-mi pâlpâie roşu şi mândru drept în frunte, sunt întreagă. Şi prefer să nu intru în investigaţii mai amănunţite.

Aici pe pământ e…cum să vă spun…păi plouă ca la uşa cortului, sunt cam dezorientată, mi-e frig şi, de parcă n-ar fi destul, mai şi râde toată lumea de ditamai cucuiul din dotare. Şi sunt singură, enorm de singură şi mi-e dor. Oare mai ştii?

Vă salut din mers, ia uite, şchiopătez

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

