jump to navigation

E doar viata Martie 29, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , , , ,
trackback

Prolog: va multumesc, stiti voi…sunt dependenta de oameni. Please hold me.

Sunt pesimista. Sunt mereu convinsa ca jumatatea plina a paharului a fost bauta de o persoana mai norocoasa, mai frumoasa, mai desteapta, care, evident, ma urmareste de undeva din umbra cum ma chinui de sete. Mama e convinsa ca prin atitudinea asta atrag „raul” asupra mea. Eu ma simt in control.

Mama: Daca te astepti la rau, o sa ti se intample. Fii mai optimista!

Eu: Aham, inseamna ca e doar o chestiune de atitudine? Ma intreb totusi, cati oameni sanatosi la cap isi doresc moartea? Si totusi murim…Poate daca am fi cu totii mai optimisti…

Si mai am un talent deosebit de a da cu bata-n balta, intr-un mare stil. Se lasa cu cutremur si tzunami, iar eu o musc de fiecare data. Oameni buni, „raul” nu poate fi evitat. Mie mi se intampla mereu. Pot doar sa ii diminuez efectele, sa fie un cutremur mai mic, mai harmless cumva. Si mai pot sa fac din rau ceva constructiv. M-am obisnuit cu lucrurile rele care mi se intampla mai devreme sau mai tarziu, le astept si le anticipez. Tot ce imi doresc e sa le pot controla aparitia. Dar desi intuiesc producerea lor, niciodata nu se intampla cand vreau eu. In schimb ma lovesc cand mi-e lumea mai draga. Si ma doare rau.

Dragul meu drag, acesta este conflictul mult asteptat, care va impinge lucrurile inainte. Evident ca there’s no going back, se schimba premisele, planurile, strategiile. Ne reorganizam. Fie evoluam impreuna, fie separat, dar vom creste. It’s a new dawn, it’s a new day, it’s a new life…I’m feeling crappy, dar stiu mai bine ca niciodata ce vreau. Just dont give (me) up.

Va salut din mers, sunt urata cand plang

Comentarii»

1. Florina - Martie 31, 2010

curajoasa mica…love you

2. josnebunia - Martie 31, 2010

multumesc de sustinere, cu oameni dragi ca tine imi permit tot curajul din lume

3. vlad - Aprilie 1, 2010

Cine e frumos e frumos si cand plange…pe cuvant 😉

4. josnebunia - Aprilie 1, 2010

Dar, dar stii ca eu sunt asa, mai speciala 😛


Lasă un răspuns

