jump to navigation

Pentru prieteni Martie 23, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

Oftez şi număr invers. Da, ştiu, mi-am promis să nu dramatizez, să nu fac mare tam-tam şi sunt convinsă că şi voi încă mai speraţi să-mi primesc anul nou cu calm. Ain’t that cute? But it’s wrooong! 🙂

Asta e, nu scap fără nostalgii, iar voi va trebui să faceţi faţă, din nou, rememorărilor mele plângăcioase. Aşadar, mai ţineţi voi minte cum v-am gătit eu paste cu ton? Eram în anul I, primul în care m-am sărbătorit cu voi. Şi ne-am strâns acasă la Ale – mulţumim Alexandra pentru că ne-ai primit de fiecare dată! Şi n-am mai plecat până a doua zi, după cafea 🙂

Apoi, în anul II, v-aţi furişat pe lângă portar şi-aţi izbucnit în faţa uşii în „La mulţi ani!”, cu tort, şampanie şi zâmbete şugubeţe largi, până la urechi…la 12 fix din noapte. Eram somnoroasă, în pijamale şi nu înţelegeam deloc de ce nu-mi dă Teo pace să dorm :)))) Şi am mâncat tort, am băut vin, şampanie şi am jucat mimă până dimineaţă când au început să circule troleele. Am adormit zâmbind, gândindu-mă că viaţa e frumoasă cu voi alături.

În anul III v-am găsit iar înghesuiţi în camera aia 2/2 care mi-a fost atât de dragă – suuurpriză! Seara ne-am zbânţuit în Jay’s, cu cântec şi şedinţe foto. În următorul an ne-am strâns din nou, în After Eight, iar anul trecut, împrăştiaţi fiind în şapte zări ne-am adunat doar patru, la poveşti, în aburi de ciocolată caldă, oameni serioşi, foşti colegi de facultate.

Acestea fiind zise, nu mai strig catalogul pe mâine, vă ştiţi voi.

Vă salut din mers, cu anul nou în spate

Comentarii»

1. ,,, - Martie 24, 2010

la multi ani! 🙂

2. corelnita - Martie 24, 2010

la multi ani si tot ce-ti doresti sa devina realitate…ei bine hai nu chiar tot caci atunci n-ai mai avea la ce visa 😀 (i hope it’s u’r birthday..i don’t know when but…anuway…i hope it’s today!)

3. vlad - Martie 24, 2010

Ai tu un dar de a ma melancoliza…dra va revansez eu 😉
La multi ani Andreea !!! Restul e scris in alta parte 🙂

4. josnebunia - Martie 29, 2010

Multumesc de urari, dar 25 nu e ceea ce pare, in ciuda unui debut de poveste.


Lasă un răspuns

