jump to navigation

Din adâncuri Martie 18, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , , ,
trackback

Ce proaste suntem! Noi, cu fricile, gândurile şi obsesiile noastre de 2 lei (no offence donny şi tibi dragă). Asta e aşa, off the record, că trebuia să mă răcoresc şi eu cumva.

În altă ordine de idei, în ultima vreme am trăit în prezent, m-am îmbrăcat frumos, m-am dezbrăcat (şi mai frumos), am gătit (wow!) şi n-am scris nimic pe blog (shame on me). Ah, şi mi-am descoperit o groază de frici (nu mă corectaţi, că mie aşa-mi place să le zic, sue me) pe care le credeam de mult dispărute. Ba mai mult, unele sunt noi şi m-au izbit ca o reclamă cretină şi de prost gust la detergent sau la altă porcărie de produs pentru femei puternice – e deja altă discuţie. Nu am crezut că în micul meu haos interior, de care sunt/eram perfect satisfăcută, se pot strecura atâtea dorinţe şi temeri care provoacă la ordine şi obligă la disciplină. Dacă se întâmplă toată reanjarea asta…eu cine mai sunt? O să mă mai recunosc? O să mai am simţul umorului? O să-mi mai permit să fiu ironică şi sarcastică just for fun? Da măi copii, sunt o fricoasă şi nu m-aş sfii să mă ascund acum în patul părinţilor şi să-mi trag plapuma (e încă frig) până peste cap, exact cum făceam pe vremea când ne uitam la Twin Peaks 🙂

Eu atât am vrut să vă zic. Bine că sunteţi voi curajoşi, na. Şi dedicaţia promisă – pe repeat.

Vă salut din mers, anii trec

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

