jump to navigation

Jos nebunia? Martie 11, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , ,
trackback

Merge bine cu ce urmează – Starless

După cum bine aţi observat, eu trăiesc într-o lume imaginară şi sunt mândră de asta. În primul rând pentru că e gratis – mă descurc fără cont pe Second Life şi alte nebunii artificiale – iar în al doilea rând pentru că mă simt a naibii de autentică, eu cu mine, aşa, for the record. În lumea asta din spatele ochilor mei, în mod paradoxal, nu e niciodată întuneric, iar eu nu dorm, astfel că, evident (genial de altfel) câştig o groază de timp pentru alte activităţi, mult mai creative şi mai eliberatoare – pictez şi pictez cu toată pasiunea de care beneficiază imaginaţia mea. Sunt toată numai uleiuri, culori, cerneluri, tuş, praf şi pulbere şi mă întind fără jenă pe kilometri nebătuţi de pânză curată şi neîncepută. Corpul mi se imprimă pe albul mut, trădându-mi cea mai fină emoţie, fior sau spaimă – pielea de găină are altă textură, lasă urme distincte, ridurile trasează linii diferite în funcţie de râs, zâmbet, plâns cu suspine.

În continuare – Radiohead

În lumea mea sunt importantă and it’s all about me me me me. Me. Me. Nu e o lume perfectă. Ar fi fost culmea să-mi imaginez o lume doar a mea, dar în care să nu mă simt în largul meu, nu? Deşi, poate mi-e caracteristică o mişcare de genul ăsta. Te primesc dacă vrei…

Anyway, iată peste ce am dat azi – La Trecut. Garantez că e foarte tare şi merită să-l „răsfoiţi”. Mie una mi-a trezit amintiri pe care nici nu eram sigură că le am 🙂

Vă salut din mers, koukou roukou bun si dulce la la la…

Comentarii»

1. robi - Martie 11, 2010

ce rostogolire in panza.. uite:

2. josnebunia - Martie 22, 2010

Perfect match…isn’t it ironic?


Lasă un răspuns

