jump to navigation

Tot cărţi Martie 10, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , ,
trackback

Pentru că sunt în faza „N-ai carte, n-ai parte” mi-a venit o idee prea originală (not) şi anume să-mi fac o listă cu ce vreau să citesc, fie la ceai, fie în pat, troleu, tren etc.

Se anunţă un post plictisitor, aşa-i? Fără drame, secrete, picanterii şi puseuri imaginative…well, you are free to leave anytime, of course.

N.A. Ordinea titlurilor din listă este pur aleatorie şi nu reflectă un top al preferinţelor mele în funcţie de valoarea literară a volumelor.

1. Celia Serghi – Pânza de păianjen – am primit-o de la mama 🙂

2. Octavian Paler – Viaţa ca o corida, Aventuri solitare, Drumuri prin memorieastea îmi lipsesc din bibliotecă 😦 not anymore

3. Ioana Pârvulescu – Viaţa începe vineri

4. Yann Martel – Viaţa lui Pi

5. Milan Kundera – Iubiri caraghioase, Insuportabila uşurătate a fiinţeiam gasit-o saptamana trecuta la Carturesti, it is mine now 😛 Cartea râsului şi a uitării, Identitatea

6. Radu Tudoran – Fiul risipitor

7. Orhan Pamuk – Mă numesc Roşu – să înţeleg şi eu isteria şi minunea. Multumesc, Ancaaa!

8. Pascal Bruckner – Luni de fiere

9. Andrei Ruse – Soni

10. Stieg Larsson – Bărbaţi care urăsc femeile, Fata care s-a jucat cu focul, Castelul din nori s-a sfărâmat

Şi ar mai fi câţiva autori la care nu ţin neapărat şi nici nu mă fac teribil de curioasă, din câte am citit până acum – Murakami, Rushdie, Herta Muller…That’s about it. Să nu îndrăzniţi să râdeţi de lista mea. Nu de alta, dar vă pierdeţi vremea aiurea, când aţi putea să daţi o fugă prin librării să vedeţi ce tot vorbesc eu pe aici.

Vă salut din mers, cumpăr timp

Comentarii»

1. Serban - Martie 11, 2010

bun, bun… i taught u well

2. josnebunia - Martie 11, 2010

As long as you don’t take all the credit for my education, we’re ok…daddy 😛

3. teabee - Martie 12, 2010

era să-mi treacă neobservată coincidența. ai postat o listă a cărților la care râvnești cu aproximativ 3 săptămâni înainte de ziua ta. dacă a fost intenționat, e genială ideea. dacă primești dubluri, facem schimb?

4. josnebunia - Martie 12, 2010

Slabe sanse la dubluri, ca numai tu ai citit cu atentie si ai prins esenta 😛 Trebuie sa recunosti totusi ca 3 saptamani e un termen rezonabil.

5. vlad - Martie 12, 2010

Stric surpriza…ca si tu ai stricat-o oarecum…eu iti aduc un Paler…ca amandoi il iubim.

6. josnebunia - Martie 12, 2010

Surpriza nu se strica. Se transforma in pofta de lectura, iar la sfarsitul cartii devine incantare. Asa ca, abia astept 🙂

7. Lasati cartile sa vina la mine « Jos nebunia? - Martie 16, 2012

[…] lecturi, LMA, wishlist trackback Dupa cum stiti deja de aici, mi-am asumat public varsta. Daca in 2010 si 2011 ma laudam cu cei 25 de ani, ei bine, anul asta e destul de clar ca nu-mi mai merge. Oare ma […]


Lasă un răspuns

