jump to navigation

Lectura de weekend Martie 6, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , , , , ,
trackback

În primul rând vreau să-i dau lui Vlad o piesă cu adevărat tristă – click. Puteţi să o ascultaţi şi voi, sunt generoasă azi 😛

Ieri mi-am luat carte nouă, în sfârşit. E încă în ţiplă, aşa că abia aştept să o desfac, să-i mângâi coperta lucioasă, cartonată – cam galbenă pentru gustul meu, dar merge – şi, pentru o experienţă de-a dreptul orgasmică, să-i miros paginile…aaahhhh, nimic nu se compară cu mirosul interior al unei cărţi proaspăt deschise. Nimic, am zis. În alte vremuri aş mai fi beneficiat şi de plăcerea de a desprinde filele una de alta, cu un coupe papier, da na, living in the 21st century is not that bad after all.

Vă şi aud hamsterii care pedalează la greu să mişte rotiţele într-un ritm din ce în ce mai alert, în încercarea de a vă da seama despre ce carte vorbesc. Vă scutesc de efort – mi-am cumpărat Paler – „Deşertul pentru todeauna”. Pe spatele cărţii, Dan C. Mihăilescu spune: „Deşertul pentru totdeauna este unul dintre cele mai copleşitoare eseuri confesive ale literaturii române” – just my kind of book. O să revin cu detalii, evident, so hold tight.

Tot în librărie fiind, am fost tentată să mai fac o achiziţie – Celia Serghi, „Pânza de păianjen”, dar am decis să păstrez lectura asta pentru câteva ceaiuri la Cărtureşti, că tot am invitaţii pentru 2 persoane până la sfârşitul lunii 🙂

Vă salut din mers, eu citesc, tu citeşti, el/ea citeşte…

Comentarii»

1. vlad - Martie 6, 2010

Piesa asta trista imi foarte place…si o gasesc mult mai putin trista decat cealalta. Dar e ok…cred ca eu sunt de vina…am o forma de astenia sau ceva…adica…cu siguranta sunt astenic !
Paler…da…se stie…cea mai buna achizitie 😉

2. Serban - Martie 6, 2010

asta mi-a adus aminte de http://www.youtube.com/watch?v=VDomdn4axPc, so I’m sharing. Pentru ca sa instig la cercetare, am sa spun ca David Galas e geniul creator din spatele Lycia. Sic.


Lasă un răspuns

