jump to navigation

Exercitiu de imaginatie Martie 4, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , ,
trackback

Dacă tot am răscolit trecutul fără scop şi evident, fără vreun rezultat, m-am hotărât să mai dau o şansă viitorului că na, poate-poate. Dragilor, vă prezint, în exclusivitate, detaliile zilei de miercuri, 4 martie…2015: (Câţi ani o să am atunci? Oh…nevermind that)

„Ora 7:15 – Aaaaah, glorious morning! The sun is shinning, I can here the birds singing and…do I smell coffee? Nuuuu, nu nu nu, nu alarma, te rog nuuuu! Oh crap, m-am trezit. Ce? Ce? Ce se întâmplă? U-u-u-unde sunt? Oook, just my daily panic attack. Gata, mi-am revenit. Nu fumez, nu beau cafea, trăiesc sănătos. Mă îmbrac şi plec.

Ora 8:30 – Ajung la birou.

Ora 13:00 – Pauza de prânz. Viaţa e minunată, Xanax-ul meu nu mă dezamăgeşte niciodată. Îl iau zilnic cu nişte vin. De când avem pauza de masă de o oră, reuşesc să termin o sticlă întreagă de vin – yey me! Sunt zen toată ziua. Şi colegii au observat că zâmbesc mereu. Mă bucur.

Ora 19:30 – Plec de la birou. Mă pregătesc să dau shut down când observ un reminder care pâlpâie insistent în calendar. Ce zice? Ce zice? „Trăieşte!!!” Shit, mut task-ul pe mâine că azi chiar n-am avut timp de asta.

Ora 20:00 – Ajung acasă.

Ora 23:00 – Scriu în jurnal. După ultimul blind date cu un psihopat pe care l-am cunoscut pe sufletepereche.ro, am decis că Internetul este unealta diavolului şi m-am deconectat – nu mai am blog, deci scriu în jurnal.

Dragă jurnalule,

Astăzi a fost o zi minunată, ca şi celelalte de altfel. Asta pentru că toate zilele sunt la fel. Dar asta nu mă deranjează, ador rutina. Ah, astăzi am avut totuşi un moment special – Olga a împlinit un anisor, îţi vine să crezi? I-am făcut tort şi am sărbătorit-o împreună cu celelalte pisici. Vai, aşa erau de draguţe cu coifuleţele alea mici pe cap – priceless. Tot weekendul am muncit să le fac, dar a meritat, da da, să ştii. Am suflat în lumânări, ne-am pus dorinţe şi apoi am mâncat tortul – delicios. Ne-am distrat foarte bine, până am obosit. Ce bine că îţi pot povesti toate astea. Fără tine şi fără pisici m-aş simţi extrem de singură. Sunt norocoasă că vă am. Noapte bună, jurnalule.

Ora 00:00 – Dorm, fuck off!”

Cam asta a ieşit…Please shoot me dacă auziţi că mă bate gandul să-mi cumpăr pisică, ok? Mulţumesc, am încredere că-mi sunteţi prieteni buni şi-mi doriţi numai binele. Meritaţi piesa de „somn uşor” – click.

Vă salut din mers, mă concentrez pe prezent

Comentarii»

1. Florina - Martie 5, 2010

oau :).nu am mai ras cu asa o pofta cam demult..cu previziunile astea pesimisto-visatoare se poate sa ai o surpriza in 2015…tot raul spre bine

2. josnebunia - Martie 5, 2010

Zi drept, aşa-i că ţi-e dor de mine? N-ai mai râs de mult pentru că nici nu am mai stat noi două la poveşti face2face de …să tot fie câteva luni 😦 Îţi mai aminteşti vremurile în care te făceam să râzi zilnic? Şi eu, cu mare drag. Sniff Sniff

3. vlad - Martie 6, 2010

Mie mi-e trista piesa asta 😦

4. Vlad Bogos - Martie 6, 2010

In 2015 nu vor mai exista sentimente si pisicile vor fi electronice. Vinul va curge in biti(100100100111010101 ar fi cam un pahar). Geeez!
Nice finding ya!

5. josnebunia - Martie 6, 2010

@Vlad : Dar e de bine piesa, e cu love, ce-i baiul?

@Gogu : În cazul ăsta, prost moment mi-am ales să mă deconectez de la net :)))) Dar probabil că tot în IT o să lucrez şi peste 5 ani, deci problem solved. În altă ordine de idei, welcome to my home, it’s been a while

Gogu - Martie 6, 2010

a while = 9-10 ani 🙂


Lasă un răspuns

