jump to navigation

Mood swings Martie 3, 2010

Posted by josnebunia in Zilnice.
Tags: , ,
trackback

Da măi, sunt a naibii de impulsivă. Take it or leave it. Dacă spui/faci o porcarie şi îţi răspund în glumă înseamnă că te iubesc/îmi eşti drag (ă). Dacă tac, înseamnă că nu-mi pasă, so don’t bother. Nu ştiu zău care variantă e mai rea pentru tine, nici nu-mi bat capul cu asta. Dacă nu ai experimentat nici una din situaţiile de mai sus, e clar că ţi-am trântit o replică de 2 lei şi nu mai vorbeşti cu mine de atunci. Oh well…

Se întâmplă să reacţionez din topor, scuzaţi vă rog limbajul de frână. Da, mă manifest spontan, aspru şi atât de rapid încât îţi rămân cuvintele în gât şi nici cruce nu apuci să-ţi faci. De exemplu, în seara asta te părăsesc, fără preaviz. (Dacă citeşti abia mâine, să ştii că între timp ne-am împăcat, a fost frumos, we should do this more often, kthnxbye).

Tocmai am primit o oiţă de la Ioana – isn’t that cute? Dacă nu ştiţi cine e Ioana nici nu avem ce discuta, punct. Anyway, alta era ideea. Cum se termină, dragilor, filmele de dragoste? Da, alea siropoase la care voi (băieţeii) vă plictisiţi si adormiţi cu gura deschisă, iar voi (fetiţele) lăcrimaţi subtil, sperând ca „puiuţul” care sforăie suav lângă voi să vă ceară de nevastă (proastelor). Deci cum? Cuuuu haaaappy eeeend, bravo copii, nota 4, staţi jos. Nelămurirea mea e de unde se tot inspiră filmele astea? Pentru că la sfârşit aia se mărită, udă toată, cu preaminunatul care este. Ta-daaa, gata filmul, încasăm bănuţii, neeext. În viaţa reală însă…Dar mai bine, ia săriţi voi cu poveşti frumoase, trebuie să fie şi din astea, ziceţi de iubire, de alea-alea, că de realitate sunt sătulă până peste cap.

Vă salut din mers, parrrr-am-pam-pam, paaaarrr-aaam-pam-pam

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

