jump to navigation

Interview talk Martie 2, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

Unde cauti tu iubirea? Nu, chiar asta nu te intreaba nici un angajator. Oare ar trebui? In schimb, trebuie sa detaliezi unde te vezi peste 5 ani…Am facut un exercitiu din asta si in facultate, la un seminar de Managementul Carierei si ieri mi-am regasit documentul word in care am descris in detaliu o zi de miercuri din mai 2010. Funny thing…

„E miercuri…si iar ne-am trezit tarziu. Nu e de mirare – alarma, sufocata sub perna, e pe cale sa renunte, dar iata ca totusi reusim sa ne coordonam si picioarele se taraie spre CAFEA…E randul meu? Da, cred ca da, e miercuri. Deja???! La 11:00 am prima intalnire cu clientii noi si macar daca n-as fi avut de traversat jumatate de oras pana la bistro-ul propus de ei! […] Drumul pana la statie imi ia numai 10 minute, asa ca am timp sa-mi cumpar un “croissant au sucre” de la “Paul” – produse mereu proaspete si foarte dulci! Eu ma topesc dupa croissantele si foietajele lor, chiar daca nu se compara cu placintele de la mama…Din fericire nu am prea mult timp sa ma gandesc la “acasa”, desi de multe ori planuiesc sa ma urc in primul avion si…si nimic, uite si metroul – e 10:17. M-am linistit, o sa ajung la timp, e ok. 30 de minute cu metroul si apoi inca 15 minute la pas. Chiar imi place cartierul asta – Montparnase – aici se mananca cele mai bune crepes, dar nu-i momentul sa ma gandesc la asta, poate venim sa luam cina…[…] Astazi vom discuta planul general pentru evenimentul pe care si-l doresc – e vorba de o nunta si inca una in stil mare. Inca de acum un an am renuntat la evenimentele mici, firma s-a dezvoltat intr-o directie buna si acum primim doar clienti mari, cu putere financiara, care isi doresc evenimente despre care sa se scrie in presa, care sa fie transmise in direct la stirile mondene etc. […] E 17:45, astept metroul, din nou, de data asta din directia opusa – catre casa. Sa nu uit sa trec pe la “Paul” din nou, pentru tarta cu fructe pe care am comandat-o. […] Fac un dus si apoi obisnuita discutie cu mama pe Messenger, foarte rar ratez ora 21:00 cu ai mei. […] E deja 01:00 si mie mi se inchid ochii…adorm…Noapte buna.”

Cat mai e pana in mai? 🙂 Daca aveti si voi „tema” asta de seminar, n-ar fi rau sa mai aruncati un ochi peste ea, cine stie ce revelatii mai aveti. Ciudat e ca niciodata nu m-am considerat o visatoare…

Va salut din mers, tot din Cluj dragilor

Comentarii»

1. vlad - Martie 3, 2010

Ce tare ! Iar m-ai melancolizat…din mai multe unghiuri. Si cred ca o sa caut si eu „tema”. Sigur o am pe undeva 😛

2. Anca - Martie 4, 2010

Mi-am recitit si eu tema aceea de la Managementul carierei, scrisa candva in mai 2007….eu trebuia sa fiu la New York …sniff sniff

3. josnebunia - Martie 4, 2010

@Anca : Faptul că noi ne-am imaginat viitorul în strânsă legatură cu prezentul, cu ce trăiam atunci, demonstrează cât de ancoraţi în realitate suntem – good for us, nu?
@Vlad : abia aştept să share-uieşti şi tu ce-ai găsit 🙂

4. vlad - Martie 6, 2010

Eu cica trebuia sa fiu casatorit :)))))))))))))))))))

5. josnebunia - Martie 6, 2010

@Vlad: Bine că ţi-ai revenit între timp 😛

6. Simona - Martie 11, 2010

Deja e 2010? :)) Cred ca mai am si eu tema pe unde dar o mai las cativa ani pana devine un Science Fiction clasic :))

7. josnebunia - Martie 11, 2010

I guess time flies when you’re having fun 😉


Lasă un răspuns

