jump to navigation

Liceenii rock şi-atât Februarie 13, 2010

Posted by josnebunia in Dor calator.
Tags: , , , ,
trackback

Am piesa asta şi puţini oameni (din ăia cum nu se mai fabrică în zilele noastre) cu care mai pot împărţi amintirile legate de ea. Noi nu am fost negri şi supăraţi. Bine, gata, ok, am fost – că altfel se enervează Mani (să ştii că te-am sunat să verific dacă vrei cu „y”, dar nu mi-ai răspuns, aşa că na) şi nu aş vrea să mă pricopsesc cu vreo anathemă sau cu vreun nor întunecat de care să nu mai scap nici la pensie. Oricum ar fi, cert e că mi-e dor de voi, na, că am zis-o şi pe asta, acum să vă văd 🙂

Noi stăteam în LRV (CNRV-ul de astăzi) până ne sângerau degetele de la corzi sau se rupeau ele, pe principiul „cel mai deştept cedează”. Între noi fie vorba, eu mai mult rupeam corzi decât cântam, dar eram specială în sinea mea şi contribuiam cu alte zeci de calităţi la imaginea de ansamblu a grupului. Când nu eram în LRV – pe motiv de director sau alte persecuţii – ne „izolam” de lume la băncuţe sau în parc, pe insula aia total inestetică şi destul de murdară, dar „gura noastră de rai” la vremea aia. Şi acolo te miri ce tot făceam până se lăsa întunericul peste bietul oraş de provincie, cert e că abia aşteptam să se facă mâine ca să o luăm de la capăt. După cum puteţi ghici, exista şi „un picior de plai” a.k.a Gura Humorului pentru neiniţiaţi. Ei, Gura Humorului era o destinaţie exotică pentru care dădeam lupte psihologice aprige cu părinţii. De cele mai multe ori pierdeam 🙂 Dar şi când ajungeam să ne instalăm (cu chiu cu vai) corturile…fie ploaie, fie vânt, nu plecam până nu ni se terminau conservele…sau ţigările la un moment dat.

Ce zici Şerban? Faci tu rost de Marina, iar eu mă ocup de Nirvana şi de Mani (Georgiana n-a fost cuminte, nu o luam)? Propun să ne regrupăm la tine la moşie în Ciprian Porumbescu şi de-acolo mai vedem 🙂

Vă salut din mers, concer Urma diseara aici

Comentarii»

1. Serban - Februarie 16, 2010

Eu vizualizez conceptul asta de mai multa vreme… La Domeniile C.Porumbescu nu stiu ce mai e, n-am mai trecut pe-acolo de cand am venit la tine in Cluj prima oara, dar sunt convins ca macar unul din locurile alea ne-ar primi fara alte intrebari, chiar daca noi ni le punem. We’ll talk about it 🙂

2. josnebunia - Februarie 16, 2010

Sa stii ca si Mani a fost foarte receptiva, dar parca i-a parut un pic rau de Georgiana. Oh, well…Daca tot suntem la subiectul asta, mea culpa – l-am uitat pe „I wanna shake hands with a man”. I’m an awful person, I know 😦

3. Serban - Februarie 16, 2010

Oricum suntem selectivi, mai lipsesc din discutie si alte persoane cu prezenta mai lunga decat Marina. Pe Iwannashakehandswiththeman nu l-am fi uitat eu sau Madalina, dar am indoieli legate de disponibilitatea lui, din motive domestice sau nu. Vedem…


Lasă un răspuns

