jump to navigation

Secrete la cald Februarie 12, 2010

Posted by josnebunia in In secret.
Tags: , ,
trackback

După cum bine ştiţi nu ştiţi, eu lucrez pentru o agenţie ultra-mega-secretă, despre care mai bine uitaţi că v-am pomenit. Dacă nu vreţi să uitaţi, va trebui să vă tai unghiile şi să vă desenez mustăţi cu marker-ul permanent (printre alte torturi ingenioase, toate inventate de agenţie şi înscrise în manualul de bune practici ultra-mega-secrete), aşa că, vă rog să vă lăsaţi adresa de mail şi numărul de telefon la comentarii. Nu vreţi? Bine, vă pot găsi şi altfel oricum, dar n-aş vrea să muncesc în weekend, aşa că aş aprecia gestul – mulţumesc, deci. Ei, şi în agenţia asta evident că nu sunt singurul agent ultra-mega-secret – deşi nu sunt foarte convinsă de asta, fapt ce dovedeşte că agenţia funcţionează cum trebuie şi, mai ales, că ea există cu adevărat – ci am şi colegi care pot fi oriunde, pentru că ei sunt peste tot, prin natura job-ului.

Nu, nu am deviat de la subiect încă. Vă povestesc toate astea ca să înţelegeţi motivul pentru care postul anterior este acum protejat cu parolă. Ce ziceţi? Merge? V-am convins? Mda…mă gândeam eu, dar încercarea moarte n-are, zic. Asta-i tot pentru azi. Pentru cei care aţi apucat să citiţi articolul de ieri – felicitări! Pentru restul – dacă vreţi parola, accept cadouri şi atenţii sub orice formă, dar prefer măslinele negre şi mari, sărate aşa şi aşa, cafeaua de la Gogoaşa înfuriată, culorile pentru pictură şi cărţile de Paler, Kundera, ştiţi voi. Nu uitaţi să vă lăsaţi datele de contact, perfect.

Vă salut din mers, tocmai aţi uitat de ce

Comentarii»

1. ... - Februarie 13, 2010

Felicitari si o maslina…culorile ti le dau eu…ca si asa inca imi esti datoare


Lasă un răspuns

